درخشش کم نظیر دانشجویان قرآنی دانشگاه پیام نور/ در سی و ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور
درخشش کم نظیر دانشجویان قرآنی دانشگاه پیام نور/ در سی و ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور

در سی و ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور دانشجویان دانشگاه پیام نور خوش درخشیدند.

به گزارش یوپنا،دکتر مهدی محمدی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور گفت: این جشنواره به میزبانی دانشگاه قم از دوم تا ششم خرداد ماه با حضور برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت،دستگاه های دولتی شامل وزارت علوم،وزارت بهداشت،دانشگاه پیام نور،دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاه علمی و کاربردی و دانشگاه علوم و معارف قرآنی برگزار شد.

که این مسابقات در ۹ بخش شامل بخش های معارفی،آوایی،ادبی،هنری،پژوهشی،فناوری و نوآفرینی های قرآنی و در ۴۰ رشته با رقابت ۱۴۰۰ دانشجویی قرآنی برگزار شد.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور خاطر نشان کرد: از دانشجویان قرآنی دانشگاه پیام نور ۵ نفر در رشته حفظ، دو نفر در رشته اذان و در رشته های تحقیق،ترتیل،آشنایی با احادیث اهل بیت،مقاله نویسی،شعر،تولید اپلیکیشن،عکاسی و معرق و منبت هر کدام یک نفر برگزیده و در مجموع ۱۵ عنوان کسب شد.

دکتر محمدی در پایان افزود : برگزیدگان دانشجویان قرآنی از استان های تهران(۴ نفر)، اصفهان(۴ نفر)، گیلان،مازندران،خراسان رضوی،آذربایجان شرقی،زنجان،همدان و فارس هر کدام یک نفر برگزیده شده اند.لیست برگزیدگان به شرح ذیل می باشد.

فايل هاي مربوطه :
جدول قرآني.docx15.545 KB