ضرورت توجه بیشتر به درآمدهای غیرشهریه ای
ضرورت توجه بیشتر به درآمدهای غیرشهریه ای

مراسم تکریم و معارفه سرپرست مرکز و معاونت آموزشی تهران جنوب با حضور دکتر افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان، حجت الاسلام حسینی مسول نهاد رهبری استان، دکترمحمدرضا خانی معاون اجرایی استان و جمعی از اعضای علمی و همکاران در مرکز تهران جنوب برگزار شد.

به گزارش یوپنا به نقل از روابط عمومی استان تهران دکتر وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور در این مراسم اظهار داشت: یکی از نگرانی های اخیر مربوط به برگزاری امتحانات حضوری دانشگاه بود که با همکاری شما به موقع و با کمترین دردسر در حال برگزاری است.

وی درباره مرکز تهران جنوب گفت: انشالله بعد از امتحانات تعمیر، ایمن سازی و رسیدگی به ساختمان های اداری و آموزشی جز اولویت های اصلی استان می باشد.

دکتر افشین مهر همچنین درباره درآمدهای غیرشهریه ای گفت: هر درآمدی که در هر مرکزی ایجاد شود ۹۰ درصد آن به خود مرکز باز خواهد گشت و دست رئیس مرکز برای پرداخت آن به همکاران باز خواهد بود.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان همچنین گفت: برای تکریم ارباب رجوع و همکاران روزهای یکشنبه همکاران و دانشجویان می توانند با مراجعه به دفتر ملاقات حضوری داشته باشند و مشکلات خود را طرح کنند.

دکتر افشین مهر در پایان از خدمات ارزنده دکتر اورکی و دکتر درودگریان تقدیر و برای دکتر احمد خانی و سرکار خانم دکتر رحمانیان آرزوی موفقیت کرد.

مسول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران: تکریم همکاران باید از سازمان شروع شود.

حجت الاسلام حسنی مسول نهاد رهبری در استان تهران نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر اورکی و دکتر درودگریان اظهار داشت: یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشت تکریم کارمندان می باشد و پیشنهادی نیز ارائه شد که یکی از کارمندان به نمایندگی از آنها در جلسات سازمان مرکزی حضور داشته باشد.

وی همچنین گفت: ما به خاطر دانشجوها اینجا هستیم و تکریم آنها نیز اولویت اصلی است که گاهی بروکراسی های اداری باعث اذیت شدن دانشجوها می شود.