انتصاب عضو علمی دانشگاه پیام نور در سازمان بسیج اساتید کشور
انتصاب عضو علمی دانشگاه پیام نور در سازمان بسیج اساتید کشور

طی حکمی از سوی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، دکتر سیدعلی موسوی عضو علمی دانشگاه پیام نور استان تهران به عنوان مسئول مرکز افکارسنجی سازمان بسیج اساتید کشور منصوب شد.

به گزارش یوپنا، در مراسمی که در سالن شهید شهریاری سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد، طی حکمی از سوی محمدرضا مردانی رئیس این سازمان، دکتر سیدعلی موسوی رئیس دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه به عنوان مسئول مرکز افکارسنجی سازمان بسیج اساتید کشور منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

استاد بسیجی جناب آقای دکتر سیدعلی موسوی

نظر به شایستگی‌ها، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد حوزه ریاست سازمان، به موجب این حکم به عنوان «مسئول مرکز افکارسنجی سازمان بسیج اساتید کشور» سازمان بسیج اساتید کشور منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند قادر متعال، نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) موفق و موید باشید.

توجه به اصول مهم تحول آفرینی، نوسازی هدفمند و عملکرد جهادی با تکیه بر وظایف سازمانی مبتنی بر رویکرد عملی حل مسئله در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و نیز کاربست تفکر انقلابی، بسیجی و آینده پژوهانه از الزامات فعالیت‌های این دوره سازمان بسیج اساتید می‌باشد. ضروی است بر مبنای سند تحول راهبردی سازمان و در جهت تحقق ماموریت‌های محوله حرکت نمایید.

توفیقات روز افزون حضرتعالی را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

محمدرضا مردانی

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور