کسب ۳ سهمیه شرکت در مسابقات پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر موسسات آموش عالی کشور
کسب ۳ سهمیه شرکت در مسابقات پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر موسسات آموش عالی کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر محمود شیخ الاسلامی رییس دانشگاه پیام نور استان مرک از کسب ۳ سهمیه توسط تیم تکواندوی دختران این دانشگاه در مسابقات منطقه ۴ کشور خبر داد.

به گزارش یوپنا شیخ الاسلامی ضمن تبریک این موفقیت به دانشجویان اظهار کرد، در مسابقات ورزشی قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌های منطقه ۴ کشور که به میزبانی دانشگاه اراک از روز۲۵ تا۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار شد، نمایندگان شایسته دانشگاه پیام نور استان مرکزی توانستند سهمیه شرکت در اوزان یک ، دو و سه در پانزدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان که تیرو مردادماه جاری به میزبانی استان تبریز برگزار می شود بدست آورند.
وی تصریح کرد این این دوره از رقابت‌ها با حضور ۷ تیم برگزار شده است که تیم دانشجویان دختران این دانشگاه با کسب ۳ مدال طلا ۱ نقره و ۳برنز با مجموعه ۴۸۴ امتیاز بعد از دانشگاه اراک به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
خانم ها عاطفه عباسی در وزن اول، خانم ستایش آمین در وزن دوم، خانم نگین امیدی در وزن سوم، به طلا دست یافتند و خانم یگانه زمانی در وزن هشت نقره گرفت و خانم ها فاطمه فرجی در وزن چهار ، خانم ملیکا جدیدی در وزن شش و خانم کیانا جانی در وزن هفت به مدال برنز دست یافتند.