سرپرست دانشگاه پیام نور: نقش موثر حامیان دانشگاه ساز در توسعه علمی کشور / دفاتر نمایندگی بنیاد حامیان در کلیه استانها راه اندازی می شود
سرپرست دانشگاه پیام نور: نقش موثر حامیان دانشگاه ساز در توسعه علمی کشور / دفاتر نمایندگی بنیاد حامیان در کلیه استانها راه اندازی می شود

سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: حامیان دانشگاه ساز کشور، به ویژه طی سال های اخیر توانستند با همراهی و حمایت ، بسترهای پیشرفت علمی جوانان این مرز و بوم را به ویژه در نقاط کمتر برخوردار کشور فراهم آورند.

به گزارش یوپنا، دکتر تقی زاده در نشست با اعضای بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور توانسته با برقراری عدالت آموزشی در اقصی نقاط میهن اسلامیمان بسترهای ادامه تحصیل را حتی در نقاط محروم و کمتربرخوردار فراهم آورد. این دانشگاه با ایجاد امنیت خاطر و بومی پذیری شرایط تحصیل را برای جوانانی که مایل به تحصیل در محل سکونت خود هستند، همواره کرده و ارائه بهترین خدمات آموزشی به دانشجویان را که آینده ساز ایران اسلامی هستند، مهم ترین رسالت و وظیفه خود می داند.

وی اظهار داشت: در دنیای امروز، توسعه علمی زیرساخت توسعه پایدار هر کشور است توسعه ای که تضمین کننده سربلندی، اقتدار، عزت، رفاه و سعادت هر جامعه است و برای رسیدن به آن باید شرایطی فراهم شود که جوانان هر کشور بتوانند در محیط‌های علمی مناسب و دانشگاه های مجهز و پیشرفته رشد و تحصیل کنند.

وی با عنوان اینکه حامیان دانشگاه ساز نهادی مردمی و دلسوز و خیرینی ارزشمند هستند که با کمک به دانشگاه ها، بهسازی و تجهیز آنها، راه را برای ادامه تحصیل، رشد وپرورش جوانان جویای علم فراهم کرده اند، اذعان داشت:خداراشاکریم که طی سالیان متمادی به ویژه در سال های اخیر، خیرین دانشگاه ساز یار و پشتیبان این دانشگاه بوده و همراستا با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین رسالت دانشگاه پیام نور برای برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور، این دانشگاه را همراهی کرده اند.

دکتر تقی زاده نقش خیرین دانشگاه ساز در بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور را در توسعه علمی و اعتلای کشور بسیار موثر و تعیین کننده دانست و گفت: کمک به نظام آموزش عالی کشور، «باقیات‌الصالحاتی» است که هم در این دنیا و هم در آخرت نتایج بزرگی برای خیرین به همراه دارد.

وی افزود: به فضل الهی و با کمک خیرین گرانقدر دانشگاه پیام نور این اراده را دارد که هیچ دانشجوی علاقمند به تحصیل به دلیل عدم توانایی پرداخت شهریه از تحصیل بازنماند که این هدف با حضور این بنیاد مقدس تا حدود زیادی محقق شده است.
وی تصریح کرد: بنیاد حامیان در این دانشگاه در اردیبهشت سال ۱۳۹۹ تاسیس و در حال حاضر ۲۲۰ عضو داشته و قریب ۲۰۰۰ دانشجو را تحت پوشش خود دارد .
دکتر تقی زاده در پایان از راه اندازی دفاتر نمایندگی بنیاد حامیان در کلیه استانها خبر داد و اظهار داشت: در راستای ایجاد تعامل هرچه بیشتر خیرین با دانشگاه و بهره مندی از حمایت های این عزیزان، دانشگاه پیام نور در نظر دارد دفاتر نمایندگی بنیاد حامیان را در کلیه استانها راه اندازی کند و تا کنون در استانهای قم، لرستان و فارس این دفاتر راه اندازی شده و در فواصل بعدی استان های دیگر نیز دفتر بنیاد حامیان دانشگاه را افتتاح خواهند کرد.