نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی: دانشگاه پیام نور تاکنون برای آموزش جوانان جانانه ایستاده است
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی: دانشگاه پیام نور تاکنون برای آموزش جوانان جانانه ایستاده است

دکتر علی کریمی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور تاکنون برای آموزش جوانان جویای علم این مرز و بوم از هیچ کوشش دریغ نکرده و جانانه ایستاده است، گفت: نقش موثر دانشگاه پیام نور در تربیت و آموزش بر کسی پوشیده است و هم اکنون دانش آموختگان این دانشگاه در جایگاه های مدیریتی کشور مشغول خدمت رسانی هستند.

به گزارش یوپنا، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور در دیدار سرپرست دانشگاه پیام نور با معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور افزود: دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت های ویژه ای است که می تواند خدمات بسیار ارزشمندی را برای حل مشکلات و چالش های موجود ارائه کند.

وی به حضور ۴ هزار عضو هیات علمی توانمند در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و اظهار داشت: اکثر اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور دارای مرتبه استادی و دانشیاری هستند که می توانند در زمینه آموزش و پرورش و همچنین تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های کلان منشاء خدمات سازنده ای باشند.

وی بر لزوم حمایت دولت ومجلس از دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی تاثیرگذار در نظام آموزش عالی کشور تاکید کرد و گفت: با توجه به کاهش جمعیت دانشجویی و وجود بیش از ده هزار کارمند در دانشگاه پیام نور، این دانشگاه برای تداوم مسیر نیازمند حمایت است تا از ظرفیت های بالقوه آن به نحو شایسته استفاده شود.