آغاز به کار مرکز مشاوره و ارائه خدمات روانشناختی دانشگاه پیام نور فارس
آغاز به کار مرکز مشاوره و ارائه خدمات روانشناختی دانشگاه پیام نور فارس

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانشگاه پیام نور فارس راه اندازی شد.

با فعالیت این مرکز، دانشجویان و شهروندان شیرازی می‌توانند از خدمات مشاوره در حوزه‌های مختلف از جمله مشاوره تحصیلی، شغلی، خانواده و ازدواج، مذهبی، کسب وکار و… زیر نظر اساتید و اعضای هیئت علمی، برخوردار شوند.

سرپرست دانشگاه پیام نوراستان فارس در آیین افتتاح این مرکز که در ساختمان شماره ۲ دانشگاه پیام نور واقع در میدان دانشجو واقع شده است، گفت: مرکز مشاوره دانشگاه پیام نور با حضور ۱۰ عضو هیئت علمی رشته‌های روانشناسی و مشاوره زمینه مناسبی برای حل عالمانه مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه خواهد بود.

دکتر محسن جاجرمی زاده گفت: با تلاش و همت اساتید، این مرکز مشاوره به عنوان فعالیت خیرخواهانه، انشاءا… الگوی موفقی در سطح استان در ۵ سال آینده خواهد بود.

او گفت: علاوه برجوانان ودانشجویان به عنوان جامعه هدف اصلی این مرکز، سایر شهروندان نیز می‌توانند از خدمات مرکز مشاوره دانشگاه پیام نوراستفاده کنند.

این استاد دانشگاه، رسیدن به آرامش فردی و اجتماعی با ارائه خدمات مشاوره از سوی اساتید متخصص را هدف مهم مرکز مشاوره ذکر کرد و گفت: جامعه ما به افرادی نیاز دارد که بتوانند عالمانه مشکلات و آسیب‌های روانی را رصد نموده و برای رفع آن راه حل ارائه دهند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: اساتید دانشگاه به عنوان وظیفه انسانی خود برای حل مشکلات جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی، اضطراب ها، رفع مشکلات شغلی و تحصیلی دانشجویان با جدیت به دنبال راه اندازی مرکز مشاوره وخدمات روانشناختی بوده اند که امیدواریم با همت آنان قدم‌های محکمی در راستای حل مشکلات جامعه برداشته شود.