طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه پیام نور: سرپرست مرکز تحصیلات تکمیلی منصوب شد
طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه پیام نور: سرپرست مرکز تحصیلات تکمیلی منصوب شد

دکتر محمدرضا حاتمی طی حکمی از سوی دکتر ابراهیم تقی زاده به عنوان سرپرست مرکز تحصیلات تکمیلی منصوب شد.

به گزارش یوپنا، دکتر ابراهیم تقی زاده در مراسم تکریم و معارفه، ضمن تقدیر از زحمات دکتر حمید قاسمی رئیس پیشین این مرکز و قدردانی از دکتر حاتمی برای پذیرش این مسئولیت گفت: مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور نقش ویژه ای در ارتقای برند و رتبه بندی دانشگاه دارد و دارای ظرفیت های ویژه ای است که باید از آن به نحو مطلوب و شایسته ای بهره برد.

سرپرست دانشگاه پیام نور بر لزوم توسعه رشته های کاربردی و مورد نیاز در مقطع دکتری دانشگاه پیام نور تاکید کرد و اظهار داشت: سیطره عدالت آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور باید گسترش یابد و تمامی استانها از سهمی برابر برای استفاده از ظرفیت مرکز تحصیلات تکمیلی برخوردار باشند.

وی همچنین گسترش فضای فیزیکی مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور متناسب با شآن و منزلت دانشجویان و کارمندان را ضروری دانست و اظهار داشت: توجه به ارتقای کیفی و برقراری عدالت آموزشی و پژوهشی، ارتقای محتوای آموزشی و حرکت در جهت ماموریت های هدفمند باید در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی:

ارباب رجوع نعمت دانشگاه است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور گفت: ارباب رجوع نعمت دانشگاه است و حل مشکلات مردم و رسیدگی به احتیاجات آنها در دانشگاه، اجر و پاداش اخروی به دنبال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی در مراسم تکریم و معارفه جابه جایی در عرصه های مدیریتی را طبیعی دانست و اظهار داشت: مسئولان در هر پست و مقامی باید با عشق و علاقه به کار پرداخته و مشکلات مردم را با روی گشاده حل و فصل کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور:

مرکز تحصیلات تکمیلی پیشتاز اصلی حوزه آموزشی است

دکتر دل افکار مرکز تحصیلات تکمیلی را پیشتاز اصلی حوزه آموزشی دانست و اظهار داشت: این مرکز در دانشگاه پیام نور از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در مراسم تکریم و معارفه ضمن قدردانی از زحمات دکتر قاسمی افزود: برنامه های این مرکز باید به گونه ای تدوین شود که بتوان از ظرفیت همه استانها به طور یکسان استفاده کرد و اعضای هیات علمی در استانها از پتانسیل های موجود محروم نشوند.

سرپرست مرکز تحصیلات تکمیلی:

برقراری عدالت آموزشی و پژوهشی در مرکز تحصیلات تکمیلی در اولویت است

دکتر محمدرضا حاتمی با عنوان اینکه برقراری عدالت آموزشی و پژوهشی در مرکز تحصیلات تکمیلی در اولویت است، افزود: برنامه های این مرکز باید پس از بررسی ظرفیت های موجود ارائه شود اما این مرکز به دنبال ایجاد شرایط یکسان برای تمامی اعضای هیات علمی در سراسر کشور است.

سرپرست مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، گسترش و توسعه کمی وکیفی را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: رشته های دوره دکتری دانشگاه پیام نور باید تکمیل شده و به سمت رشته هایی برویم که مورد تقاضای مخاطبان و بازار کار است.

وی بر لزوم ارتقای کیفی و تولید محتوا نیز تاکید کرد و گفت: محتوایی که در دوره دکتری تولید می شود باید علمی بوده و مطابق با ارزش های معنوی، اسلامی و ملی ما باشد.