آغاز ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
آغاز ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون سراسری کارشناسی ارشد این دانشگاه از ۱۳ تا ۱۸ شهریور ادامه دارد.

به گزارش یوپنا، محسن حیدری مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور، ضمن تبریک به کلیه پذیرفته شدگان گفت: ثبت نام اولیه برای کلیه پذیرفته‌شدگان این دوره برای نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به صورت غیرحضوری از ۱۳ شهریور تا ۱۸ شهریور سال جاری بوده و پذیرفته‌شدگان لازم است با مراجعه به سامانه گلستان به آدرس: https://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

سامانه گلستان دانشگاه پیام نورمدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور یادآور شد: پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت ذکر شده در زمان ثبت نام اعلام می‌شود) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

حیدری با اشاره به مدارک لازم برای ثبت نام گفت: پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک؛ تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس رنگی با زمینه روشن، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تصویر مدرک کارشناسی (برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز ارائه شود) را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر فایل حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری کنند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه دانشجو پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز، جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کند، تاریخ ثبت نام حضوری و ثبت درخواست مهمانی را نیز از ۱۳ تا ۱۸ شهریور اعلام کرد.

حیدری در پایان گفت: کلیه دانشجویان از ۱۴ تا ۱۹ شهریور فرصت انتخاب واحد دارند.