تمدید مهلت مجازين انتخاب رشته آزمون سراسري سال ۱۴۰۱ که موفق به تکميل فرم انتخاب رشته نشده اند
تمدید مهلت مجازين انتخاب رشته آزمون سراسري سال ۱۴۰۱ که موفق به تکميل فرم انتخاب رشته نشده اند

مهلت مجازين انتخاب رشته آزمون سراسري سال ۱۴۰۱ که موفق به تکميل فرم انتخاب رشته نشده اند تمدید شد.

پيرو اطلاعيه مورخ ۱۴۰۱/۵/۱۱، بدين‌وسيله‌ به ‌اطلاع‌ مجازين به انتخاب رشته در آزمون‌ سراسري سال ۱۴۰۱ که در زمان مقرر (۱۴۰۱/۵/۱۷لغايت ۱۴۰۱/۵/۲۴) موفق به تکميل فرم انتخاب رشته هاي تحصيلي خود نشده اند مي­رساند، تسهيلاتي فراهم گرديده است که صرفاً داوطلبان مذکور بتوانند از تاريخ ۱۴۰۱/۶/۱۵ لغايت ۱۴۰۱/۶/۱۷ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی اين سازمان به آدرس: www.sanjesh.org و لينک مربوط به انتخاب رشته آزمون مذکور، با رعايت شرايط ذيل نسبت به تکميل فرم انتخاب رشته هاي تحصيلي خود اقدام نمايند.

۱- این امکان فقط برای افرادی که براساس محتوای كارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده ولی موفق به انجام انتخاب رشته نشدند فراهم شده و بعد از تاریخ ۱۴۰۱/۶/۱۷تمدید نمی شود و هیچ درخواستی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

۲- انتخاب رشته در رشته­ هاي داراي آزمون عملي و طراحی (رشته های علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی و همچنین رشته های گروه آزمایشی هنر موضوع اطلاعیه­ های مورخ ۱۴۰۱/۴/۲۲و ۱۴۰۱/۵/۲۳) به افرادی توصیه می­شود که در آزمون عملی این رشته ها قبلاً شرکت نموده باشند.

۳- اگر اقدام به انتخاب رشته ­هاي دارای شرايط خاص و مصاحبه می نمایید، توجه داشته باشید در صورت داشتن شرایط و همچنین نمره علمی، همزمان با اعلام نتایج نهایی برای انجام مراحل مصاحبه و بررسی صلاحیت معرفی خواهید شد.

داوطلبان گرامي مي‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي درگاه اطلاع‌رساني سازمان به نشاني: Request.sanjesh.org يا با شماره‌ تلفن‌هاي‌: ۴۲۱۶۳ (كد ۰۲۱) در ميان بگذارند و از مراجعه حضوري به اين سازمان خودداري فرمايند