پنجمین جشنواره سراسری دانشجویی فناوری نانو دانشگاه پیام نور
پنجمین جشنواره سراسری دانشجویی فناوری نانو دانشگاه پیام نور

پنجمین جشنواره سراسری دانشجویی فناوری نانو دانشگاه پیام نور ۳۰ شهریورماه سال جاری به میزبانی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در سطح دانشگاههای پیام نور کشور به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش یوپنا ، دکتر میرزائی رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی هدف از برگزاری این جشنواره را “شناخت پتانسیل‌های تحقیقاتی و صنعتی”، “تقویت همکاری بین صنعت و دانشگاه”، “نفوذ فناوری‌های توسعه یافته نانو در صنایع موجود”، “زمینه‌سازی برای آشنایی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور با شرکت‌های نانو از طریق نهادهای ترویجی”، “ارتقای سطح علمی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در حوزه فناوری نانو” و “تقدیر از برترین‌های فناوری نانو” برگزار می‌شود.

وی افزود: از مجموع آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره از دانشگاه های پیام نور سراسر کشور، ۵ عنوان مقاله، یک عنوان کتاب ترجمه شده، یک عنوان پایان نامه، یک نشریه، دو انجمن علمی و یک انیمیشن در حوزه نانوپزشکی حائز مقام های برتر شدندکه در مراسم اختتامیه نیز ضمن بهره مندی از سخنرانی مسئولان و متخصصان برجسته این حوزه؛ از منتخبین برتر و همچنین آثار منتخب هیات داوری تقدیر به عمل خواهد آمد.

رئیس چهارمین جشنواره سراسری نانو دانشگاه پیام نور گفت اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه از ساعت ۹ صبح به صورت الکترونیک از لینک های زیر آغاز به کار خواهد نمود.