رئیس دانشگاه پیام نور در همایش خوانش کتاب حوض خون: کتاب حوض خون نمایش عینی رشادت های بانوان در دوران دفاع مقدس است
رئیس دانشگاه پیام نور در همایش خوانش کتاب حوض خون: کتاب حوض خون نمایش عینی رشادت های بانوان در دوران دفاع مقدس است

دکتر تقی زاده گفت: دفاع مقدس یادآور ایثارگری ها، مجاهدت ها و رشادت های مردان و زنان است. اگر چه زنان در سایه مردان کمتر دیده شدند ولی کتاب هایی مانند حوض خون رشادت های بانوان را به بهترین شکل نمایش می دهد.

به گزارش یوپنا رئیس دانشگاه پیام نور در همایش خوانش کتاب حوض خون افزود: تمدن غربی به دنبال ترویج الگوی زن غربی با بی حجابی است و آنها سعی دارند فرزندان ما را تحریک کنند تا از آنها الگو بگیرند ولی ما وظیفه داریم الگوی زن در تراز انقلاب اسلامی را مطابق با الگوهای اسلامی معرفی کنیم.
وی با عنوان اینکه امروزه دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال رسوخ در دانشگاه هاست، اظهار داشت: دانشگاه ها باید نسبت به این مسئله هوشیار باشند.
وی همچنین با اشاره به گستردگی دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه با قریب به ۴۰۰ هزار دانشجو، ۳۷۰۰ عضو علمی و ۸ هزار کارمند در تمام نقاط کشور نقش بسزایی در گسترش عدالت آموزشی در کشور دارد.
تقی زاده افزود: دانشگاه پیام نور در سطح بین المللی نیز فعال بوده و شعباتی در برخی از کشورهای خاورمیانه دارد.
وی به تاسیس پژوهشکده حقوق و خانواده نیز اشاره کرد و‌ افزود: بیش از ۶۰ درصد کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور را بانوان تشکیل می دهد و پژوهشکده حقوق و خانواده در راستای توجه بیشتر به وضعیت بانوان و خانواده است که بزودی راه اندازی خواهد شد.
رئیس دانشگاه پیام نور ادامه داد: ما در دانشگاه پیام نور نقش پدافند غیرعامل را بر عهده داریم زیرا در کنار علم و پژوهش تهذیب نفس و پرورش دانشجویان را نیز وظیفه خود می دانیم.