۵ مرکز دانشگاه پیام نور استان آماده جذب دانشجوی بین المللی
۵ مرکز دانشگاه پیام نور استان آماده جذب دانشجوی بین المللی

نشست هم اندیشی فرایند جذب و پذیرش دانشجوی خارجی با حضور دکتر افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر سلطانی احمدی رئیس مرکز بین الملل دانشگاه، دکتر آخوندی معاون آموزشی استان، برخی از روسای مراکز و واحدها و جمعی دیگر از همکاران حوزه آموزش در ستاد استان برگزار شد.

به گزارش یوپنا به نقل از روابط عمومی استان تهران دکتر وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران در این نشست اظهار داشت: جذب دانشجوی خارجی با هدف، تقویت اقتصاد دانشگاه و انتقال دانش، فرهنگ و تمدن ایرانی به کشورهای همسایه و جهان است.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران درباره شهریه این دانشجویان افزود: میزان شهریه ای که برای دانشجوی های خارجی در نظر گرفته شد به نسبت سایر دانشگاه ها، شهریه ی پایین تری است.

وی تصریح کرد: علاوه بر مراکز چهارگانه شهر تهران که می توانند دانشجوی خارجی جذب کنند، دانشگاه پیام نور شهر ری نیز در رشته حقوق اداری دارای مجوز است که انشالله بزودی مجوز جذب تمام رشته های این واحد از وزارت متبوع درخواست می گردد.

وی درباره فرایند پذیرش و ثبت نام دانشجویان خارجی اظهار داشت: فرایند پذیرش و جذب این دانشجویان از طریق مرکز بین الملل دانشگاه پیام نور اطلاع رسانی خواهد شد.

در پایان این نشست مسولین و روسای مراکز و واحدها پیشنهادات و راهکارهای خود را برای جذب دانشجوی خارجی ارائه کردند.