مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر کرمان: پیشرفت و اقتدار کشور با توسعه علمی امکان پذیر است
مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر کرمان: پیشرفت و اقتدار کشور با توسعه علمی امکان پذیر است

مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان با حضور مسول نهاد رهبری دانشگاه و دکتر بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شد.

به گزارش یوپنا در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نوراستان کرمان، حجه الاسلام نبوی در سخنانی با استناد به آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت، دو ویژگی مهم هدایت و استقامت را وظیفه اساتید دانشگاه عنوان کرد و تاکید کرد: در شرایطی که دشمن همه توان و استعداد خود را برای ضربه زدن به کشور به میدان آورده، اساتید دانشگاه باید با تبیین صحیح مسائل کشور، گره های ذهنی دانشجویان را باز نمایند و دراین راه استقامت داشته باشند.

ایشان در ادامه توجه جدی به مقوله علم را یادآور شد و افزود:پیشرفت و اقتدار کشور با توسعه علمی امکان پذیر است و اگر ما بخواهیم امروز دردنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید به سلاح علم مسلح شویم چرا که علم زمینه ساز اقتدار است. 

حجه الاسلام نبوی سپس به دوران های تاریخی کشور اشاره کرد و ادامه داد: ما در گذشته دور دارای فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی بوده ایم که متاسفانه در دوران های قاجار و پهلوی دچار عقب افتادگی های مزمن شده ایم ولی امرور به برکت رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در حال نزدیک شدن به مسیر قدرت و اقتدار منطقه ای و جهانی هستیم. 

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور به ذکر دو تصویر از جمهوری اسلامی در فضای واقعی و مجازی اشاره کرد و گفت :یک تصویری از کشور در فضای مجازی ایجاد شده که بسیار با تصویر واقعی آن فاصله دارد و رسالت قشر دانشجو تبیین حقایق در فضای مجازی و آگهی بخشی به جامعه در این محیط است.

در پایان این مراسم از ۱۰ نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه در بخش های سه گانه اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان تجلیل شد.