رئیس پژوهشکده آموزش باز و از راه دور دانشگاه پیام نور : پذیرش دختران دانشجوی افغانستانی در دوره مجازی دانشگاه پیام نور
رئیس پژوهشکده آموزش باز و از راه دور دانشگاه پیام نور : پذیرش دختران دانشجوی افغانستانی در دوره مجازی دانشگاه پیام نور

رئیس پژوهشکده آموزش باز و از راه دور دانشگاه پیام نور از آمادگی برای آموزش مجازی و از راه دور دختران دانشجوی افغانستانی خبر داد.

به گزارش یوپنا دکتر بهمن زندی  با اشاره به ممنوعیت تحصیل زنان افغانستانی در دانشگاه اظهار کرد: جا دارد وزارت علوم، حوزه‌های علمیه قم و نجف عمل ناصواب طالبان مبنی بر ممنوعیت تحصیل زنان در دانشگاه را محکوم کنند.

وی با اشاره به محکومیت طالبان از سوی دانشگاه الازهر مصر اضافه کرد: این دستور طالبان موجب هتک حرمت حضرت خاتم الانبیا و قرآن کریم است که چهره منور رسول خدا را در جهان تیره و تار نشان خواهد داد. لذا بر دانشگاهیان ایران واجب است که این حرکت ارتجاعی طالبان را بشدت محکوم کنند.

رئیس پژوهشکده آموزش باز و از راه دور دانشگاه پیام نور افزود: آمادگی داریم دختران افغانستانی که از تحصیلات آکادمیک محروم شده‌اند را تحت پوشش آموزش مجازی و از راه دور قرار دهیم تا از نعمت تحصیلات محروم نشوند.

وی بر لزوم همیاری وزارت علوم با دانشگاه پیام نور جهت انجام این مهم، تاکید کرد و افزود: با این ابتکار فرصت یادگیری علم و دانش برای دختران افغانستانی که اکنون از تحصیلات عالی محروم شده‌اند، فراهم خواهد ش