کسب مجوز افزایش رشته در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری/ رشد ۶ درصدی پذیرش دانشجو به نسبت سال قبل
کسب مجوز افزایش رشته در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری/ رشد ۶ درصدی پذیرش دانشجو به نسبت سال قبل

نشست هم اندیشی اعضای هیات علمی رشته حقوق دانشگاه پیام نور استان تهران، با حضور دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه، دکتر دل افکار معاون آموزشی و دکتر افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران در مرکز تهران جنوب برگزار شد.

به گزارش یوپنا، دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت جذب دانشجو اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به نسبت سال قبل ۶ درصد رشد جذب دانشجویی داشته و ۷۰ هزار نفر در مقطع کارشناسی جذب دانشگاه شدند که به نسبت سایر دانشگاه ها رشد قابل قبولی بوده است.

وی همچنین درباره افزایش کد رشته های جدید دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد ۲۴ رشته و در مقطع دکتری ۲ رشته از شورای گسترش مجوز دریافت کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور به نقش مهم رشته حقوق در دانشگاه پیام نور تاکید کرد و افزود: به ازای هر ۳۰۰ دانشجوی حقوق در دانشگاه پیام نور یک عضو هیات علمی وجود دارد که با توجه به شرایط و افزایش متقاضیان رشته حقوق در آینده نیاز به جذب هیات علمی در این رشته داریم.

تقی زاده ادامه داد: مرکز تحقیقات حقوق دانشگاه می تواند با برگزاری دوره های تکمیلی حقوقی و همچنین دوره های مهارت افزایی به دانشجویان و فارغ التحصیلان کمک شایانی کند.

رئیس دانشگاه پیام نور در پایان گفت: اساتید حقوق دانشگاه باید با ارائه پیشنهادات در زمینه منابع و سایر حوزه های آموزشی هم به آموزش کمک کنند و هم به بروز شدن منابع توجه اساسی داشته باشند.

لازم به ذکر است که در این نشست اعضای علمی رشته حقوق دانشگاه پیام نور استان تهران به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.