رئیس دانشگاه پیام نور: مدیران حراست مشاوری امین و چراغ بینای دانشگاه هستند/ نقش مهم و خطیر مدیران حراست در ایجاد امنیت و حفظ صیانت دانشگاه
رئیس دانشگاه پیام نور: مدیران حراست مشاوری امین و چراغ بینای دانشگاه هستند/ نقش مهم و خطیر مدیران حراست در ایجاد امنیت و حفظ صیانت دانشگاه

همایش سراسری مدیران حراست دانشگاه پیام نور برگزار شد .

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به نقش محوری مدیران حراست دانشگاه پیام نور در پیشگیری، هشداردهی، اصلاح، درمان کنندگی و هدایت دانشجویان گفت: مدیران حراست دانشگاه پیام نور، مدیران توانمند، مومن، انقلابی و متعهد به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستندکه همواره در جهت آرمان های شهدای انقلاب ،۸ سال دفاع مقدس ، مدافع حرم و به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی برای اعتلا و تعالی بیشتر ایران اسلامی گام برمی دارند.
به گزارش یوپنا، دکتر ابراهیم تقی زاده در همایش سراسری مدیران حراست دانشگاه پیام نور که به میزبانی دانشگاه پیام نور استان کرمان برگزار شد، افزود: مدیران حراست برای دانشجویان، همکاران اداری و علمی دانشگاه چراغ بیناهستند که دانشگاه را از هرگونه خطر حفظ می کنند.
وی با عنوان اینکه عملکرد مثبت و دوراندیشانه مدیران حراست به عنوان مشاوری امین در آگاه سازی دانشجویان در ناآرامی های اخیر قابل تقدیر است، افزود: خوشبختانه دانشگاه پیام نور از آرام ترین و منظم ترین دانشگاه ها بوده است.
رئیس دانشگاه پیام نور اقدامات پیشگیرانه را مهم تر از اقدامات درمانی دانست و گفت: مدیران حراست در سازمان مرکزی و استانهای دانشگاه پیام نور نقش مهم و خطیری را برعهده دارند و باید به عنوان مشاوری امین برای تمامی کارکنان و دانشجویان، در جهت حفظ و صیانت دانشگاه و ایجاد محیطی آرام و امن برای دانشجویان اهتمام ورزند.
وی تصریح کرد: تعامل دوجانبه و مثبت مدیران حراست و مجموعه دانشگاه پیام نور، امانت داری، نظارت صحیح و بی طرف، صداقت ، شایسته سالاری در انتصابات قطعا در آینده دانشگاه تاثیری مطلوب خواهد داشت.
دکتر تقی زاده در پایان ضمن تقدیر از مدیران حراست خواست در جهت هدایت همکاران و دانشجویان در مسیر درست بر مبنای اخلاق مداری گام برداشته و دانشگاه را به سمت تعالی بیشترسوق دهند.