اولین یادواره شهدای دانشگاهی کشور (ورزشکار، مربی و قهرمانان) به میزبانی دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود
اولین یادواره شهدای دانشگاهی کشور (ورزشکار، مربی و قهرمانان) به میزبانی دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، جلسه هماهنگی اولین یادواره شهدای دانشجوی ورزش کشور با حضور مسئولین و برگزار کنندگان این یادواره در دانشگاه پیام نور برگزار شد.

به گزارش یوپنا بسطامی مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با اعلام این خبر اظهار داشت: برگزاری این یادواره یکی از کارهای ضروری برای ایجاد فضای معنوی در دانشگاه‌ها است که برای جامعه دانشگاهی یک نیاز تلقی می‌شود و باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی اظهار کرد: برگزاری این یادواره می‌تواند کار فرهنگی را به کلیه دانشگاه‌های کشور انتقال دهد و سیره و منش شهدا را به دانشجویان و دانشگاهیان معرفی نماید.

در ادامه بسطامی مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور ضمن اعلام اینکه شهدای دانشجوی ورزشکار سراسر کشور ۲۹۸ نفر هستند و از این تعداد ۱۶ نفر دانشجوی ورزشکار پیام نور می باشند گفت: بسیار خرسند هستیم که میزبانی این یادواره به دانشگاه پیام نور واگذار شده است، ما آمادگی کامل را برای برگزاری این یادواره داریم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم این یادواره را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم.

اولین یادواره شهدای دانشگاهی ورزش کشور یکم خردادماه سال جاری به مناسبت آزاد سازی خرمشهر و به میزبانی دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد.