اختتامیه جشنواره ملی رویش دانشگاه پیام نور در مرکز تهران شرق
اختتامیه جشنواره ملی رویش دانشگاه پیام نور در مرکز تهران شرق

۴۳۱۷ اثر دانشجویی به جشنواره ملی رویش ارسال و ۱۵۹ اثر دانشجویی برگزیده شدند.

به گزارش یوپنا به نقل از  روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران دکتر وحید افشین مهر در مراسم اختتامیه جشنواره ملی رویش دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور که در مرکز تهران شرق برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۴۳۰۰ اثر دانشجویی در زمینه خلاقیت هنری، ادبی، فرهنگی، موسیقی از سراسر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال و ۱۵۹ اثر در ۵۷ بخش به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

وی به اهداف چنین همایش هایی اشاره کرد و افزود: جشنواره رویش باعث می شود که دانشجویان استعدادها و ظرفیت های خود را بیشتر بشناسند و هویت های دانشجویی در چنین جشنواره هایی نمود بیشتری پیدا می کند.

افشین مهر همچنین به افتتاح مرکز مهارت آموزی و کارآفرینی دانشجویان استان تاکید کرد و گفت: علاوه بر افتتاح مرکز مهارت آموزی و کارآفرینی دانشجویان در تیرماه امسال، تولید محتواهای آموزشی و الکترونیکی با حضور دانشجویان و همچنین استعدادیابی در توسعه کانون های فرهنگی و استارت آپی نیز شروع شده است.

حجت الاسلام حسینی مسول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران
ظرفیت بی بدیل دانشگاه برای نهادینه کردن مدار با سلیقه های متفاوت

حجت الاسلام حسینی مسول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران همچنین در این مراسم اظهار داشت: دانشگاه می تواند از ظرفیت بی بدیلی خود برای نهادینه کردن مدارا با سلیقه ها و علایق متفاوت افراد استفاده کند.

وی همچنین به ضرورت وجود کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها تاکید کرد و اظهار داشت: برای عبور از شرایط فعلی و تعالی ایران اسلامی کرسی های آزاد اندیشی باید در دانشگاه نهادینه شوند.

لازم به ذکر است که اختتامیه ششمین جشنواره سراسری رویش به میزبانی دانشگاه پیام نور استان تهران و در مرکز تهران شرق با حضور دکتر امینی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و مدیران فرهنگی سازمان، دکتر افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر علم الهدی مشاور ریاست عالی دانشگاه،  حجت الاسلام نبوی مسول نهاد رهبری در سازمان مرکزی، حجت الاسلام حسینی مسول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران و مدیران و روسای مراکز و واحدهای استان در مرکز تهران شرق برگزار شد.

در این جشنواره ۴۳۱۷ اثر دانشجویی در زمینه هنری، ادبی و فرهنگی ارسال که ۱۵۹ اثر در ۵۷ بخش برگزیده شدند.