استقبال دانشجویان از برنامه های فرهنگی برای آشنایی با کارگروهی
استقبال دانشجویان از برنامه های فرهنگی برای آشنایی با کارگروهی

اختتامیه جشنواره ملی رویش دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور به میزبانی استان تهران برگزار شد.

به گزارش یوپنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران دکتر امینی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه در مراسم اختتامیه جشنواره ملی رویش ضمن تقدیر از برگزار کنندگان اختتامیه با تاکید بر برنامه های فرهنگی دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در کنار تدریس و آموزش برنامه های فرهنگی را جز اولویت های خود می داند و دانشجویان با حضور در چنین جشنواره هایی با کار گروهی، جمعی و فرهنگی آشنایی بیشتری پیدا می کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور همچنین افزود: دشمن سعی دارد دانشجویان ما را نسبت به تاریخ خود بیگانه کنند و چنین برنامه هایی باعث تقویت و آشنایی دانشجویان با سرمایه های ملی خود و همچنین کشف استعداد آنها خواهد شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد: یکی از جشنواره های مهم دانشگاه جشنواره محلی و بومی هر استان می باشد که پارسال ۱۰ استان جشنواره محلی و بومی خود را برگزار کردند و امسال سعی داریم که ۲۰ استان این جشنواره را با توجه به بودجه خود برگزار کنند.

دکتر امینی در بخش پایانی سخنان خود به قرارگاه های معاونت فرهنگی دانشگاه اشاره کرد و افزود: در قم، مشهد و اهواز قرارگاه های فرهنگی ایجاد شده که دانشجویان می توانند از ظرفیت این قرارگاه های برای زیارت استفاده کنند.

حجت الاسلام نبوی مسول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور
ضرورت شناسایی و معرفی دانشجویان شاخص در زمینه فرهنگی

حجت الاسلام نبوی مسول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور نیز در این مراسم ضمن تاکید بر نهادینه سازی کانون های هنری، فرهنگی و ادبی جشنواره به عنوان یکی از اهداف اظهار اشت: شناسایی و معرفی دانشجویان شاخص در کارهای فرهنگی و هنری از اهداف دیگر جشنواره می باشد.

وی همچنین گفت: ترغیب و تشویق جامعه دانشگاهی، ترویج فعالیت های داوطلبانه و گروهی و همچنین تاکید بر توانمندی های فرهنگی و دانشجویی از مهمترین اهداف جشنواره می باشد.