وجود بالغ بر ۵ هزار شهید ورزشکار در کشور
وجود بالغ بر ۵ هزار شهید ورزشکار در کشور

اولین یادواره شهدای تربیت بدنی و ورزش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد

به گزارش یوپنا دکتر حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در این یادواره ضمن تاکید بر نقش ارزشمند شهدای ورزشکار اظهار داشت: ایران اسلامی مفتخر به تقدیم بالغ بر ۵ هزار شهید ورزشکار است و برخی از این شهدا، دانشجویانی بودند که علاوه بر نشاط، شادابی و سرزندگی در جبهه های مقاومت نیز فعالانه مشارکت داشتند.

دکتر حسینی همچنین بر دامنه دار بودن خط سرخ شهدا تاکید کرد و گفت: شهادت و ارزش های آن در کشور ادامه دارد و اگر رشادت های شهدا نبود دشمنانی همچون داعش، امنیت را در کشور از بین می برد و همین شهادت ها و فداکاری ها باعث خروج داعش از منطقه شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به شصتمین سالگرد شهدای ۱۵ خرداد نیز اشاره کرد و افزود: برخی از روشنفکران غرب زده اعتقاد داشتند که ۱۵ خردادماه جنبش کوری در ورامین انجام شده ولی آنها به این مساله توجه نداشتند که خونی که در راه خدا ریخته شود به هدر نمی رود و بعد از ۱۵ سال در انقلاب ۵۷ خون شهدای ۱۵ خرداد به ثمر نشست.

گفتنی است اولین یادواره شهدای تربیت بدنی و ورزش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور با حضور خانواده های معظم شهدای دانشجوی ورزشکار روز دوشنبه یکم خرداد ماه برگزار شد.