همراهی یک نوزاد در جلسه امتحان مادر در دانشگاه پیام نور (+عکس)
همراهی یک نوزاد در جلسه امتحان مادر در دانشگاه پیام نور (+عکس)

براساس اعلام دانشگاه پیام نور استان کرمان، همراهی یک نوزاد در جلسه امتحان مادر دانشجو، موجی از شور و شعف را نیز در دانشگاه ایجاد کرده و نشان داده که ازدواج و فرزندآوری محدودیت و مانع ادامه تحصیل بانوان نیست.

به گزارش یوپنا انتشار خبر و عکسی از دانشجوی کارشناسی پیام نور واحد شهرستان محروم ریگان واقع در استان کرمان به همراه نوزاد یکماهه‌اش سر جلسه آزمون، خبرساز و موجب تحسین این مادر شده است.
 سمیه آبیار دانشجوی کارشناسی دانشگاه پیام نور ریگان در فصل امتحانات مجبور به حضور در جلسه آزمون بوده اما از سوی دیگر ضرورت مراقبت از نوزاد یکماهه اش داشته و با هماهنگی مسئولان دانشگاه به منظور اینکه در نبودش در منزل، فرزند دچار اضطراب و نگرانی نشود نوزادش را به محل جلسه آورد تا با آرامش خاطر به سوالات پاسخ دهد.
براساس اعلام دانشگاه پیام نور استان کرمان، همراهی یک نوزاد در جلسه امتحان مادر دانشجو، موجی از شور و شعف را نیز در دانشگاه ایجاد کرده و نشان داده که ازدواج و فرزندآوری محدودیت و مانع ادامه تحصیل بانوان نیست و یک مادر می تواند ضمن آنکه به وظیفه خود در امر فرزندآوری و تربیت نسل آینده کشور عمل کند، همزمان در عرصه اجتماع و سنگر علم و دانش نیز نقش آفرین باشد.
دانشگاه پیام نور اعلام کرده با شعار آموزش برای همه، همه جا و همیشه امکان تحصیل برای اقشار مختلف جامعه را در سرتاسر نقاط کشور فراهم آورده و به علاوه با فراهم آوردن و انتخاب حوزه امتحانی در هر شهری که دانشگاه پیام نور دایر باشد، شرایط تحصیل را بیش از گذشته تسهیل کرده است.