دانشگاه پیام نور پیشگام عمومی سازی مدیریت عالی بانوان در آموزش عالی است
دانشگاه پیام نور پیشگام عمومی سازی مدیریت عالی بانوان در آموزش عالی است

مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور استان گلستان با حضور دکتر مجتبی سلطانی احمدی، معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های دانشگاه پیام نور برگزار شد.

به گزارش یوپنا دکتر سلطانی احمدی در این مراسم مراسم ضمن تسلیت شهادت امام جواد الائمه و گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در سه دهه گذشته به عمومی سازی آموزش عالی زنان و دختران پرداخت و هم اکنون در عمومی سازی مدیریت عالی زنان در نظام آموزش عالی پیشگام است.

معاون حقوقی دانشگاه ادامه داد: این دانشگاه با بومی سازی آموزش عالی بویژه برای دختران و بانوان در سطح کشور توانست پاسخگوی ملاحظات فرهنگی و دغدغه های خانواده های دانشجویان برای تحصیل این قشر از افراد جامعه باشد و این یکی از اهداف محقق شده انقلاب اسلامی ایران می باشد.

وی خاطر نشان کرد؛ امروز مراسم معارفه پنجمین بانوی رئیس دانشگاه پیام نور استان در سطح کشور را برگزار می کنیم که این امر نشان از تعهد، تخصص و توان بالای مدیریتی بانوان در دانشگاه پیام نور دارد.

معاون دانشگاه پیام نور همچنین در بخش دیگر سخنان خود گفت: ۴۳۶ رشته محل جدید در دانشگاه پیام نور ایجاد شد و برای اولین بار در ۱۶ مرکز و واحد دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرش خواهد شد.

لازم به ذکر است که در این مراسم دکتر سعیده شمسی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان گلستان معارفه و از زحمات دکتر اسماعیل نادری، سرپرست پیشین این استان تقدیر شد.

لازم به ذکر است که در این مراسم مدیرکل روابط عمومی دانشگاه و سایر مدیران ستادی استان حضور داشتند.