افتتاح مرکز رشد دانشگاه پیام نور شهریار با همکاری دانشگاه امیرکبیر
افتتاح مرکز رشد دانشگاه پیام نور شهریار با همکاری دانشگاه امیرکبیر

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران از افتتاح مرکز رشد دانشگاه پیام نور شهریار با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه امیرکبیر خبر داد.

به گزارش یوپنا دکتر وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو قرارداد و تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور استان با پارک علم و فناوری دانشگاه امیرکبیر مرکز رشد دانشگاه پیام نور شهریار مجوز فعالیت گرفته است.

وی تصریح کرد: با این مجوز دانشگاه پیام نور شهریار به پایگاهی فعال در حوزه غرب استان تهران مبدل خواهد شد تا میزبان استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان فعال در این منطقه باشد.

دکتر افشین مهر ادامه داد: این دانشگاه با بهره‌گیری از توان افراد متخصص و کارآمد و نیز بر مبنای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه خود در راستای تحقق اهداف و رسالت دانشگاه به ‌عنوان دانشگاهی پیشرو و اشتغال‌زا، موفق به اخذ مجوز فعالیت مرکز رشد شده است.

وی به اهداف این مرکز رشد اشاره کرد و افزود: تجاری‌سازی نتایج تحقیقات کاربردی و تولید ثروت، کمک به خلق ایده و جذب تیم‌های کارآمد و ایجاد واحدهای فناور و تلاش در جهت ایجاد و توسعه شرکت ‌های دانش‌بنیان و حرکت به‌ سوی اقتصاد مقاومتی از مهمترین اهداف این مرکز می باشد.

لازم به ذکر است قرارداد همکاری بین دانشگاه پیام نور استان تهران و پارک علم و فناوری دانشگاه امیر کبیر برای تاسیس پردیس علم و فناوری مشترک اجرائی شده است.