برگزاری نشست کانون های استانی بسیج اساتید دانشگاه پیام نور
برگزاری نشست کانون های استانی بسیج اساتید دانشگاه پیام نور

نشست کانون های استانی بسیج اساتید دانشگاه پیام نور در سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش  یوپنا دکتر امینی رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور در این نشست اظهار داشت: اساتید دانشگاه نقش مهمی در معرفی موفقیت های سیاسی کشور و همچنین مسائل روز جامعه دارند.

وی ادامه داد: دشمن در انتخابات پیش رو در صدد دلسرد کردن مردم می باشد لذا اساتید نقش مهمی در تبیین و روشنگری جامعه دارند.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام نبوی مسول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور ضمن برشمردن نکات اخلاقی  اظهار داشت: یکی از مطالباتی که رهبر انقلاب بر آن تاکید داشتند توجه به نقش اساتید دانشگاه ها در شناخت انحرافات در جامعه است.

حجت الاسلام نبوی همچنین ادامه داد: دشمن در سال گذشته تلاش کرد که با ایجاد شبهات جوانان را از ما بگیرند و در این زمینه همچنان تلاش می کند لذا اساتید باید بتوانند این شبهات را برای نسل جوان بر طرف کنند.

مسول نهاد رهبری همچنین گفت: در مباحثه و روشنگری با جوانان باید از حلم و بردباری بیشتری استفاده کرد تا احکام اخلاقی و دینی برای آنها نهادینه شود.

در این مراسم همچنین دکتر مردانی مسئول بسیج اساتید دانشگاه های کشور ضمن تاکید بر مقوله انتخابات و اهمیت آن برای کشور گفت: دشمن درصدد است که مشارکت مردمی در انتخابات را پایین بیاورد و این کار را همزمان با اولین سالگرد ناآرامی های سال گذشته شروع کرده اند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه ها کشور ادامه داد: دشمنان جامعه سعی می کنند مشارکت مردم را پایین بیاورند و با ایجاد شرایط ناامن هم عملکرد دولت سیزدهم را زیر سوال ببرند و هم مانع مشارکت مردم شوند.

دکتر مردانی با توجه به نقش مهم اساتید در روشنگری تصریح کرد: باید با جهاد تبیین اساتید، جوانان و مردم را روشن کرد زیرا هدف اصلی دشمن از ناامنی، بی ثبات سازی جامعه و کشور می باشد.