ارسال حدود ۷۰۰ چکیده و مقاله به دبیرخانه دائمی همایش / ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری همایش برگزار می شود
ارسال حدود ۷۰۰ چکیده و مقاله به دبیرخانه دائمی همایش / ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری همایش برگزار می شود

دبیر اولین همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی از برگزاری همایش در ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری در سالن همایش های سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور خبر داد.

به گزارش یوپنا دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور و دبیر همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی با اعلام این خبر اظهار داشت: این همایش بزرگ ملّی با هدف هم افزایی مراکز علمی و دانشگاهی با نهادها و مراجع اجرایی کشور و آسیب شناسی و بررسی چالش ها و راهکارهای مسائل حقوقی مرتبط با شهر و شهرسازی و معماری در راستای تصویب و اصلاح قوانین مربوطه و یا تدوین مقررات و دستورالعمل های جدید برگزار می‌شود.
دکتر تقی زاده همچنین افزود استقبال جامعه علمی و پژوهشی و مراکز اجرایی کشور از این همایش بسیار خوب بوده و امیدواریم که تلاش های علمی و مقالات ارسال شده برای آینده جامعه مفید و کاربردی بوده و به حل مسائل کشور کمک نماید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به امکان چاپ مقالات برگزيده این همایش در مجلات و نشریات علمی پژوهشی دانشگاه اشاره کرد و گفت: بازتاب گسترده این همایش ارزشمند باعث ایجاد ماندگاری آثار و همچنین ادامه این گونه رویدادهای علمی و عام المنفعه خواهد بود.
لازم به ذکر است اولین همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی توسط دانشکده حقوق و علوم اجتماعی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور و با مشارکت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشگاه ها و انجمن های علمی و نیز نهادهای دولتی و عمومی ذیربط متعدد برگزار می شود.