زمان و نحوه ثبت نام معرفی شدگان به مصاحبه دکتری استعداد درخشان  دانشگاه پیام نور اعلام شد
زمان و نحوه ثبت نام معرفی شدگان به مصاحبه دکتری استعداد درخشان  دانشگاه پیام نور اعلام شد

زمان و نحوه ثبت نام معرفی شدگان به مصاحبه دکتری استعداد درخشان دانشگاه پیام نور در سال ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش یوپنا  مصاحبه علمی معرفی شدگان به مصاحبه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دکتری دانشگاه پیام نور در سال ۱۴۰۳ به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

معرفی شدگان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ لغایت روز جمعه ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ جهت ثبت نام به سامانه مصاحبه علمی دکتری به آدرس اینترنتی:  https://reg.pnu.ac.ir/forms/authenticateuser/main.htm مراجعه نموده و نسبت به تکمیل و ارسال مدارک اقدام نمایند:

معرفی شدگان گرامی با ورود به سامانه ثبت نام مصاحبه، با همان نام کاربری و کلمه عبور هنگام ثبت نام اولیه، نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند.

– ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه ضروری و عدم ثبت نام به معنای انصراف تلقی خواهد شد.

تصاویر مدارک مورد نیاز که در سامانه قابل بارگذاری است، به شرح ذیل اعلام می‌شود:

– تصویرصفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات ارسال صفحه توضیحات الزامی است.)
– تصویرکارت ملی.
– عکس پرسنلی جدید.
– مدارک تحصیلی اعم از کارشناسی و کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای با قید معدل (دارندگان مدارک کارشناسی نا‌پیوسته ملزم به ارائه مدرک کاردانی و کارشناسی  با “قید معدل” یا ریز نمرات دارای معدل می‌باشند.)

تبصره ۱: در صورتی‌که مدارک تحصیلی فاقد معدل باشد، ارائه اصل ریز نمرات یا گواهی معدل ممهور به مهر محل تحصیل یا گواهی جهت تائید معدل الزامی می باشد؛ درغیر اینصورت امتیاز مدرک تحصیلی قابل محاسبه نمی‌باشد.

تبصره ۲: متقاضیانی كه دانشجوي سال آخر دوره كارشناسي‌ارشد بوده و حداكثر تا تاريخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ فارغ‌التحصيل مي‌شوند، می بایست گواهي تأييد شده توسط دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي محل اخذ مدرک با الزام درج معدل و تاریخ فارغ التحصیلی را بارگذاری نمایند.

– تصویر کارت پایان خدمت و یا گواهی وضعیت نظام وظیفه عمومی ویژه برادران.

– مدارک پژوهشی اعم از صفحه مشخصات پایان نامه کارشناسی ارشد ، صفحه مربوط به شناسنامه مقاله یا کتاب چاپ شده.

– مدارک مربوط به آزمونهای زبان انگلیسی ( با اعتبار حداقل ۲ سال) در صورت وجود، مانند:
MSRT (MCHE), IELTS Equivalent, TOEFL IBT, TOEFL Computer and  TOEFL PAPER + TOLIMO

– ضروری است داوطلبان با انتخاب درگاه پرداخت نسبت به واریز مبلغ ۳/۵۰۰/۰۰۰ ریال(معادل سیصد و پنجاه هزار تومان) هزینه مصاحبه اقدام نمایند.

– در پایان لازم است داوطلبان پس از بررسی دقیق مراحل ثبت نام و واریز هزینه مصاحبه، نسبت به بارگذاری کامل مدارک اطمینان حاصل نمایند.

تذکرات مهم :

۱- با توجه به شرایط خاص و زمان محدود برای انجام مصاحبه اکیداً توصیه می‌شود داوطلبان گرامی در روز و ساعت اعلام شده از طرف مرکز مجری، آمادگی لازم برای حضور در جلسه را داشته باشند تا از همپوشانی با مصاحبه‌های بعدی جلوگیری بعمل آید.

۲- داوطلب لازم است یک ساعت قبل از شروع جلسه مصاحبه در محل برگزاری حضور داشته باشد تا قبل از شروع جلسه، هماهنگی‌های لازم توسط کارشناسان مربوطه صورت پذیرد. حضور در ساعات دیگر باعث اختلال در نظم و عدم تمرکز تیم اجرایی خواهد بود.

۳- از آنجائیکه در زمان مصاحبه ممکن است اساتید نیاز به ارائه مدارکی از سوی داوطلب داشته باشند، همراه داشتن اصل کلیه مدارک پژوهشی و آموزشی بارگذاری شده در سامانه در زمان مصاحبه الزامی است.

۴- در صورت احراز هرگونه مطالب خلاف واقع در مدرک ارائه شده توسط داوطلب، در هر مرحله ای از پذیرش و یا تحصیل از ادامه تحصیل وی جلوگیری و پیگیری قانونی بعمل خواهد آمد.

** یادآور می‌شود پذیرش داوطلب منوط به ثبت نام در سامانه مصاحبه بوده و در روز مقرر صرفاً از افرادی مصاحبه بعمل خواهد آمد که مدارک خود را قبلا بارگذاری نموده اند.

زﻣﺎﻧﺒﻨﺪي و تاریخ برگزاری ﺟﻠﺴﺎت ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ مراکز ﻣﺠﺮي دانشگاه پیام نور را از طریق فایل زیر دریافت نمائید.

فايل هاي مربوطه :
اطلاعيه شماره ۲٫pdf218.94 KB