پیام رئیس دانشگاه پیام نور در پی شهادت دانشجوی پاسدار استان سیستان و بلوچستان
پیام رئیس دانشگاه پیام نور در پی شهادت دانشجوی پاسدار استان سیستان و بلوچستان

دکتر ابراهیم تقی زاده با صدور پیامی شهادت پاسدار شهید حسینعلی پیری دانشجوی دانشگاه پیام نور خاش که در حادثه تروریستی به فیض شهادت نائل آمد را تسلیت گفت.

به گزارش يوپنا متن پیام دکتر تقی زاده بدین شرح می باشد:

بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

دانشگاه پیام نور امروز مفتخر است نود و نهمین دانشجوی شهید از سلاله پاکان و صالحان این مرز و بوم را تقدیم انقلاب عزیز نموده و خبر از شهادت مظلومانه پاسدار شهید “حسینعلی پیری” دهد.

شهادت این دانشجوی انقلابی که شانزدهمین شهید دانشجوی دانشگاه پیام نور از استان سرافراز سیستان و بلوچستان می باشد، در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، سند مبرهن دیگری بر حقانیت انقلاب اسلامی و حجت قطعی دیگری بر نقاب دروغین سردمداران حقوق بشر و سند دیگری است از ظلم و تزویر دشمنان بدخواه این نظام و انقلاب.

بدون تردید شهادت پاداش و افتخاری بس عظیم است که رزقِ بندگان مخلص پروردگار شده و افتخار دفاع از امنیت و سلامت وطن، توفیقی است دوچندان برای شهیدان این مرز و بوم، که در راه صیانت از مردم عزیز، از جان شیرین خود گذشتند و از جایگاهی والا در پیشگاه خداوند سبحان متنعم شده‌اند، همچنانکه این پاسدار رشید اسلام، «شهید حسینعلی پیری » در حادثه تروریستی شهرستان خاش، مظلومانه جان خود را تقدیم کرد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاهان پیام نور، شهادت ایشان را به خانواده معظم شهید، مردم نجیب و وفادار استان سیستان و بلوچستان به ویژه همکلاسی ها، اساتید و همکاران دانشگاه پیام نور خاش و نیز همکاران ایشان در نیروی انتظامی و اداره آگاهی شهرستان خاش، تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

در پایان از درگاه خداوند متعال مسالت می نمائیم روح بلند این شهید سرافراز را با ارواح طیبه شهداء و صدیقین و صالحین محشور و مقام این شهید سعید را متعالی فرماید.

ابراهیم تقی زاده
رئیس دانشگاه پیام نور