آغاز پذیرش بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور از ۱۴ شهریورماه
آغاز پذیرش بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور از ۱۴ شهریورماه

پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از روز چهارشنبه ۱۴ شهریورماه آغاز می شود.

به گزارش یوپنا طبق اطلاعیه سازمان سنجش دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته پذيرش صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي «بدون آزمون» تا روز یکشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۱ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

ثبت‌نام از طریق سایت سنجش نیز از روز چهار‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۴ آغاز و تا روز يکشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ ادامه خواهد داشت.

داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت های اول و یا دوم) ثبت نام نموده و غایبِ جلسۀ این آزمون ها بودند، نیازی به ثبت نام مجدد برای رشته های پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی ندارند و می‌توانند در رشته‌هایی که پذیرش آنها با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است تا ۱۵۰ کدرشته محل از دفترچه راهنمای انتخاب رشته انتخاب و در فرم انتخاب رشته درج نمایند.

در صورتی که فردی هم نسبت به انتخاب رشته در مرحله انتخاب رشته‌های با آزمون و رشته های صرفاً براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) اقدام کند و هم در مرحله ثبت نام برای رشته‌‌های صرفاً براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته برای این رشته ها نماید، ثبت نام و انتخاب رشته وی در رشته های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی باطل خواهد شد و هزینه پرداختی وی نیز مسترد نخواهد شد.