درخشش کانون های دانشجویی همیاران سلامت دانشگاه پیام نور
درخشش کانون های دانشجویی همیاران سلامت دانشگاه پیام نور

در هفتمین همایش کشوری کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دانشگاه پیام نور دو رتبه کسب کردند.

به گزارش یوپنا دانشگاه دکتر مهدی محمدی، معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: هفتمین همایش کشوری کانون های دانشجویی همیاران سلامت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور ۱۷ الی ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا همدان و با حضور دکتر ابراهیم نعیمی مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی ،مسئولین و مدیران سازمان امور دانشجویان و روسای مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور برگزارشد.
دکتر محمدی ادامه داد: دانشجویان همیار سلامت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در این همایش شرکت نموده اند که در اختتامیه سه کانون از سه استان دانشگاه پیام نور در این همایش خوش درخشیدند.

معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور خاطر نشان کرد: کانون دانشجویی همیاران سلامت دانشگاه پیام نور استان قزوین رتبه برتر و کانون دانشجویی همیاران سلامت استان آذربایجان شرقی نیز رتبه نمونه را در اختتامیه این همایش کسب کردند.

دکتر محمدی بیان کرد: هدف از تشکیل کانون دانشجویی همیاران سلامت را ارائه‌ خدمات مستمر، فراگیر و اجتماع‌ محور زیر نظر مرکز مشاوره دانشجویی و با هماهنگی معاونت‌ فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی عنوان کرد و گفت: شرکت و عضویت در این کانون‌ها برای دانشجویان به‌ صورت داوطلبانه است. دانشجویانی که برای فعالیت در زمینه‌های سلامت روان، نوع‌دوستی، پیشگیری از افت تحصیلی و آسیب‌های اجتماعی داوطلب هستند، برای همکاری در زمینه‌های یادشده می توانند به کانون‌ همیار سلامت روان و جسم در مراکز دانشگاه پیام نور مراجعه می‌کنند و به‌عنوان بازوی اجرایی مراکز مشاوره دانشگاه فعالیت نمایند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در پایان افزود: از جمله برنامه های این همایش سه روزه، برگزاری ۱۸ عنوان کارگاه آموزشی، برگزاری سلسله جلسات بحث و تبادل‌نظر پیرامون موضوعات روان‌شناختی با حضور دانشجویان همیار، ارائه نتایج جلسات و درنهایت تعیین گروه‌های برتر این جلسات و تقدیر از کانون‌های برتر همیار سلامت کشور است.