پیام تقدیر دکتر تقی زاده رئیس سابق دانشگاه پیام نور
پیام تقدیر دکتر تقی زاده رئیس سابق دانشگاه پیام نور

دکتر ابراهیم تقی زاده در پایان دوره مسئولیت خود با ارسال پیامی از خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور قدردانی کرد.

به گزارش یوپنا متن پیام رئیس سابق دانشگاه پیام نور به این شرح است:

اساتید معزز علمی، همکاران فرهیخته اداری و دانشجویان عزیز دانشگاه پیام نور

با اهدای سلام ؛

اینک که با پایان‌ یافتن مدت مسئولیت اینجانب، این بار سنگین امانت بر عهده برادر دیگری سپرده شده است، خداوند منان را شاکر و سپاسگزارم که توفیق خدمتگزاری به جامعه بزرگ دانشگاهیان فهیم، صبور و فرهیخته دانشگاه پیام نور را به اینجانب عطا نمود.

در این مدت از آموزه‌های انسانی، اخلاقی و علمی مدیران توانمند و کارکنان معزّز دانشگاه به‌ ویژه اعضای محترم هیأت رئیسه و تجارب ارزنده آحاد عزیزان دانشگاه بهره فراوان برده و بی‌شک این تجربیات فراروی این حقیر خواهد بود.

دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور نقش بی بدیلی در گسترش عدالت آموزشی داشته و یکی از بزرگترین دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی می باشد.

آرامش کنونی دانشگاه و اتحاد و همبستگی آحاد آن و تلاش برای ایجاد محیطی بانشاط که شرط اول محیط‌های دانشگاهی برای زایش بینش و انتقال افکار با هنجارها و نمادهای خاص خود است؛ فقط و فقط مرهون سعه‌ی صدر، ازخودگذشتگی و ایثار فرهیختگانی همچون شماست که با وجود مشکلات و مضیقه‌های گوناگون همچنان کریمانه برای ارتقای همه‌جانبه‌ی آن می‌کوشید.

در پایان ضمن طلب حلالیت از شما عزیزان و همچنین تشکر از برادر ارجمند جناب آقای دکتر امین ناجی، برای قبول این مسئولیت خطیر، از خداوند بزرگ برای ایشان موفقیت، سربلندی و رضایت خداوند را مسئلت دارم و کماکان تمام توان خود را برای همراهی ایشان و مدیریت جدید دانشگاه بکار خواهیم گرفت.

ابراهیم تقی زاده

یکشنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳