ارائه وام شهریه ای به دانشجویان دانشگاه پیام نور/ جزئیات و مبلغ تسهیلات
ارائه وام شهریه ای به دانشجویان دانشگاه پیام نور/ جزئیات و مبلغ تسهیلات

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور از ارائه تسهیلات شهریه ای دانشجویی به دانشجویان دانشگاه خبر داد.

به گزارش یوپنا دکتر پریمی معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور با تاکید بر دغدغه رفع مسائل مالی دانشجویان دانشگاه با ارائه انواع تسهیلات شهریه ای اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با ارائه انواع وام ها و تسهیلات دانشجویی شرایط تحصیل را برای همه اقشار جامعه فراهم کرده است.

وی درباره مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال، در مقطع کارشناسی ارشد ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال و در مقطع دکترا ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال است که این وام ها بدون کارمزد بوده و تسویه آنها بعد از فارغ التحصیلی دانشجو می باشد.

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور همچنین تصریح کرد: طبق ضوابط و قوانین دانشجویان در مقطع کارشناسی به مدت ۸ نیمسال تحصیلی، کارشناسی ارشد به مدت ۴ نیمسال و در مقطع دکترا نیز ۸ نیمسال تحصیلی می توانند از این وام بهره‌مند شوند.

دکتر پریمی همچنین به تفاهم نامه با بانک مهر برای ارائه تسهیلات دانشجویی نیز اشاره کرد و افزود: با تفاهم نامه ای که با بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام دادیم همه دانشجویان به خصوص دانشجویان کم بضاعت و کم برخوردار می توانند با معرفی دانشگاه به بانک مهر از وام و تسهیلات قرض الحسنه شهریه ای استفاده کنند.

وی به شهریه ثابت دانشگاه پیام نور برای انتخاب واحد نیز اشاره کرد و افزود: دانشجویان دانشگاه می توانند با پرداخت شهریه ثابت نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد خود اقدام کنند و مابقی شهریه را تا قبل از پایان امتحانات نیمسال پرداخت کنند.

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور همچنین به شهریه مناطق محروم نیز اشاره کرد و افزود: مناطق ۳ و ۴ می توانند با شهریه ثابت کمتر از ۷۰۰ هزار تومان و مناطق ۱ و ۲ می توانند با شهریه ثابت کمتر از ۹۰۰ هزار تومان نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد اقدام کنند.