امکان خرید آنلاین کتاب های درسی دانشگاه پیام نور از طریق سامانه دانشگاه/ امکان دسترسی به کتابخانه دیجیتال گیگالیب
امکان خرید آنلاین کتاب های درسی دانشگاه پیام نور از طریق سامانه دانشگاه/ امکان دسترسی به کتابخانه دیجیتال گیگالیب

امکان خرید آنلاین کتاب های درسی دانشگاه پیام نور از طریق سامانه digibook.pnu.ac.ir برای دانشجویان دانشگاه فراهم می باشد.

به گزارش یوپنا دکتر خدیجه دیده بان معاون پژوهش و فناوی دانشگاه پیام نور با اعلام این خبر اظهار داشت: دانشجویان می توانند کتاب‌های درسی دانشگاه پیام نور را علاوه بر نمایندگی‌های فروش مجاز کتب درسی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور از طریق سامانه فروش آنلاین کتاب‌ های درسی به آدرس digibook.pnu.ac.ir به صورت غیرحضوری و آنلاین کتاب های مورد نظر خود را خرید و با ارسال پستی درب منزل دریافت کنند.

وی همچنین به برخی از تخفیفات آنلاین در این سامانه اشاره کرد و ادامه داد: ضمناً در این سامانه تخفیفاتی برای دانشجویان نیز در نظر گرفته شده که کدهای تخفیف را می‌توانند از اساتید خود دریافت نموده و خرید خود را با تخفیف انجام دهند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه همچنین تصریح کرد: کتابخانه دیجیتال گیگالیب دانشگاه پیام نور امکان دسترسی برخط به متن کامل منابع الکترونیکی از قبیل مقالات، کتاب ها و پایان نامه های الکترونیکی را برای دانشگاهیان و پژوهشگران  به ویژه اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی فراهم نموده است.

دکتر دیده بان همچنین گفت: این کتابخانه علاوه بر دسترسی به بیش از ۲۰۰ پایگاه معتبر علمی جهان، امکان استفاده از خدمات بررسی گرامر (Grammarly) و مشابهت یابی (iThenticate) را نیز مقدور ساخته است.

لازم به ذکر است دسترسی به این کتابخانه به صورت IP Base در کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه به آدرس زیر رایگان است: http://gigalib.org/ip

در حال حاضر اعضای هیات علمی دانشگاه با استفاده از نام کاربری و رمز عبور اختصاصی خود از خارج دانشگاه به کتابخانه دیجیتال گیگالیب دسترسی