سه کشته و هفت مجروح در تصادف زنجیره ای جاده اراک – سلفچکان
سه کشته و هفت مجروح در تصادف زنجیره ای جاده اراک – سلفچکان

سرویس اجتماعی؛ مرکز اطلاع ر سانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از وقوع تصادف زنجیره ای در کیلومتر ۳۶ جاده اراک – سلفچگان در بامداد روز سه شنبه خبر داد که بر اثر آن سه نفر کشته و هفت نفر زخمی شدند. به گزارش یوپنا؛ بر اساس این گزارش هفت دستگاه خودرو شامل کامیونهای […]

سرویس اجتماعی؛ مرکز اطلاع ر سانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از وقوع تصادف زنجیره ای در کیلومتر ۳۶ جاده اراک – سلفچگان در بامداد روز سه شنبه خبر داد که بر اثر آن سه نفر کشته و هفت نفر زخمی شدند.

به گزارش یوپنا؛ بر اساس این گزارش هفت دستگاه خودرو شامل کامیونهای کشنده اسکانیا،ولوو و هیوندایی و اتوبوس های اسکانیا و ولوو بر اثر لغزندگی جاده باهم برخورد کردند که سه تن از سرنشینان اتوبوس فوت کردند و هفت نفر از سرنشنیان سایر خودروها زخمی شدند.
این مرکز اعلام کرد: تحقیقات تکمیلی توسط کارشناسنان پلیس راه محور اراک – سلفچگان در دست انجام است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی نیز گفت: با تماس تلفنی با مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی و اعلام خبر این تصادف، بلافاصله چهار آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه ۱۲ نفر تکنسین از اورژانس استان به همراه سه دستگاه آمبولانس و ۶ تکنسین از هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.
دکتر فرزین خشنودی افزود: در این حادثه سه نفر در دم جان باختند و مجروحان نیز برای پیگیری درمانی مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج) اراک منتقل شدند و کل مصدومان این سانحه در عرض دو ساعت پذیرش شدند./ایرنا