بر اساس اعلام معاونت منابع انسانی قوه قضاییه آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه در سال ۹۶ روز جمعه، ۱۰آذرماه در ۳۱ شهرستان کشور برگزار می‌‌شود.

به گزارش یوپنا، بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه در سال ۱۳۹۶ صبح روز جمعه مورخ ۹۶/۰۹/۱۰ در ۳۱ شهرستان کشور برگزار می‌‌شود.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا تمامی داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۹۶/۰۹/۰۷ روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و غیره) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، می‌‌توانند از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ بعدازظهر روزهای چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۸ و پنج‌شنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۹ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول راهنما) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.
منبع: باشگاه خبرنگاران