سایت معتبر یونانی از قطعی شدن انتقال ستاره ایرانی و جنجالی پانیونیوس به باشگاه بزرگ و پرطرفدار شهر آتن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا به نقل از  “ورزش سه”، بعد از تمام اتفاقاتی که در یک ماه گذشته پیرامون مسعود شجاعی در پانیونیوس رخ داد و باعث شد تا گمانه زنی  و شایعات مختلفی در ارتباط با آینده این بازیکن نقل محافل خبری شود سایت SDNA یونان دقایقی پیش شایعات روزهای گذشته در ارتباط با پیوستن این بازیکن به باشگاه AEK را تایید کرد و خبر از امضای قرارداد ۶ ماهه ستاره ایرانی با باشگاه پرطرفدار شهر آتن داد.
در گزارش سایت SDNA آمده است:« مسعود شجاعی که در حال حاضر در جنوب اسپانیا و در تیم سابق خود لاس پالماس مشغول تمرین است تا یکی دو روز آینده مراحل فسخ قراردادش با پانیونیوس را طی خواهد کرد تا به صورت رسمی با AEK آتن قراردادی ۶ ماهه به امضا رسانده و فصل را با این باشگاه ادامه بدهد».

 

نکته قابل ذکر در این رابطه اینکه در شرایطی که این سایت یونانی مدعی شده است مسعود شجاعی با تیم آ ا ک به توافق نهایی رسیده است باید عنوان کرد این بازیکن پیشنهادات دیگری نیز دارد که ممکن است تغییراتی در تصمیم نهایی وی ایجاد کند. بنا بر گزارش خبرنگار “ورزش سه”، شجاعی پیشنهادات وسوسه کننده ای از لیگ آدلانته (اسپانیا) دارد که می تواند نظر وی را برای انتخاب تیم آینده تغییر دهد. بنابراین هنوز موضوع انتقال شجاعی به تیم آ ا ک رسمی نشده است.

 


بنا به ادعای این سایت محمودرضا فاضلی مدیربرنامه های شجاعی امشب وارد آتن خواهد شد تا بعد از فسخ قرارداد با پانیونیوس رسما قرارداد شجاعی با AEK را نهایی کرده و تکلیف ستاره ایرانی را مشخص کند. مطابق با آنچه در رابطه با قرارداد شجاعی عنوان شده است باشگاه آ ا ک آتن مدت زمان قرارداد این بازیکن را شش ماهه اعلام کرده که در صورت رضایت می تواند یک فصل دیگر تمدید شود.