عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: در روزنامه‌ها لیستی ایجاد شده مبنی بر اینکه نمایندگان مخالف لایحه FATF سواد لازم را ندارند؛ بنده به عنوان شخصی که مخالف این موضوع است، آمادگی مناظره دارم.

به گزارش یوپنا، نصرالله پژمانفر در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۳۰ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: درباره موضوع FATF مسائل متفاوتی از ناحیه شخصیت‌های مختلف ابراز می‌شود، اما درباره این موضوع بسیاری از افراد حتی نمی‌خواهند اجازه اظهارنظر را به عده‌ای بدهند.

نماینده مردم کلات مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: درخصوص این لایحه اظهار نظرهایی مبنی بر استعمارگری بودن و نگرانی هایی وجود دارد اما از تریبون های رسمی و غیررسمی ، هجمه های زیادی نسبت به این افراد صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در هر مساله ای بحث و مناظره انجام می شود به همین منظور مقرر شده است در هفته آینده در فراکسیون شفافیت  نقطه نظرات نمایندگان در این رابطه اعلام شود اما متاسفانه امروزه با ادبیات سخیفی نسبت به مخالفان برخورد می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: در روزنامه ها لیست ایجاد شده مبنی بر اینکه نمایندگان مخالف لایحه FATF سواد لازم را ندارند؛ بنده به عنوان شخصی که مخالف این موضوع است، آمادگی مناظره دارم و حاضر هستم مباحثه انجام دهم.

منبع:پژمانفر