در نشست نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند نسبت به تقویت راهکارهای درآمدزایی و استفاده از ظرفیت های بالا دانشگاه پیام نور برای پیشرفت و توسعه نیز تاکید شد.

در نشست نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند نسبت به تقویت راهکارهای درآمدزایی و استفاده از ظرفیت های بالا دانشگاه پیام نور برای پیشرفت و توسعه نیز تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در نشستی صمیمی با یکدیگر دیدار کردند و مهم‌ترین مسائل این مرکز دانشگاهی مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست حیدر امیر پور، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند مختصری از عملکرد علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه را ارائه کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۶۵ رشته گرایش در مقطع کارشناسی و ۱۰ رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد در این مرکز راه‌اندازی شده است که با حمایت مسئولان و رایزنی‌های لازم با وزارت علوم و تحقیقات درصدد ارتقاء رشته‌های تحصیلات تکمیلی و راه‌اندازی رشته‌های جدید در مقطع کارشناسی هستیم.

قاسم میرزایی نیکو، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اظهار خرسندی از پیشرفت‌های اخیر دانشگاه پیام نور، در خصوص ارتقاء رشته‌های تحصیلات تکمیلی، گفت: رایزنی‌های لازم در این خصوص با مسئولان دانشگاه و وزارت علوم انجام خواهد شد.

وی در این دیدار بر تقویت راهکارهای درآمدزایی و افزایش آن در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند تاکید کرد و گفت: به عنوان مثال با توجه به استعداد شهرستان دماوند می‌توان در زمینه کاشت و نگهداری گل‌های زینتی و برپایی نمایشگاه عرضه و فروش گل‌های زینتی در دانشگاه اقداماتی را در پیش گرفت.

پس از ارائه گزارش برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت در مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه توسط رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، میرزایی نیکو در مورد دوره‌های آموزشی برای ادارات و دستگاه‌های دولتی شهرستان در دانشگاه تاکید کرد و گفت:  دانشگاه باید مرجع مراجعات علمی و پژوهشی مورد نیاز شهرستان باشد.

زیرساخت‌های دانشگاه پیام نور ظرفیت‌های بالایی برای پیشرفت و توسعه ایجاد کرده است که باید بتوان از تمام این فرصت‌ها به نحو احسن بهره برد.