آخرین قیمت های خودرو در بازار
آخرین قیمت های خودرو در بازار

بازار خودرو امروز پس از چند روز افزایش قیمت رفتاری متفاوت را در پیش گرفت و تعدادی از خودروها با کاهش قیمت مواجه شد .

به گزارش یوپنا خودروهای سایپا روز نسبتا آرامی را سپری کردند. تیبا صندوق دار رکورددار ارزانی بازار شدند و با کاهش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی ارزش خود را از دست داده و با ۶۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. تیبا دو نیز با کاهش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۶۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

ساینا نیز در حالی با ۶۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد که از کاهش ۲۰۰ هزار تومانی خبر می‌دهد. همچنین کوبیک دنده‌ای نیز همچنان چون روز گذشته ۷۹ میلیون تومان شد.

قیمت روز سمند LX در بازار حدود ۳۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده و به ۸۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده و در طرف مقابل سمند EF۷ با پیش‌روی در کانال ۱۰۰ میلیونی، امروز در بازار با نرخ ۱۰۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.  

پژو ۴۰۵ امروز بر خلاف دیگر خودروها، روند افزایش قیمت در پیش گرفت است. طوری که پژو ۴۰۵ GLX امروز در بازار ۳۰۰ هزار تومان گران شده و به ۸۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز پا را فراتر گذاشته و با افزایش قیمت یک میلیون تومانی به استقبال مشتریانش آمده. قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز در حال حاضر ۱۰۳ میلیون تومان است. سهم پژو ۴۰۵ SLX از افزایش قیمت محصولات ایران خودرو، در حد ۴۰۰ هزار تومان است که باعث شده قیمت روز این محصول به ۹۵ میلیون تومان برسد.

پژو پارس امروز با قیمتی۷۰۰ هزار تومان کمتر فایل شد و به ۱۰۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برگشته است. رانا سر جایش متوقف شده و در بازار با نرخ ۹۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود و در طرف مقابل دانگ‌فنگ H۳۰ امروز ساز گرانی را کوک کرده و با افزایش قیمت یک میلیون تومانی به استقبال مشتریانش آمده است. قیمت روز دانگ‌فنگ H۳۰ در حال حاضر ۱۶۴ میلیون تومان است.  

پژو ۲۰۶ تا حدودی از قیمت‌های روز گذشته خود عقب‌نشینی کرده است. طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز ۶۰۰ هزار تومان کاهش قیمت را پشت سر گذاشته و به ۹۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار هم در حد ۲۰۰ هزار تومان ارزان شده تا به قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ برسد. این دو محصول ایران خودرو با قیمت یکسان ۱۱۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

دنا معمولی امروز ۵۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و با نرخ ۱۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی در بازار قیمت‌گذاری می‌شود. دنا پلاس توربو شارژ بیشترین کاهش قیمت را در بین محصولات ایران خودرو به نام خود ثبت کرده و حدود دو میلیون تومان ارزان شده است. قیمت روز دنا پلاس توربو در حال حاضر ۱۸۵ میلیون تومان است. در این بین دنا پلاس همچنان روی نرخ ۱۵۶ میلیون تومان متوقف شده و تغییری نسبت به روز گذشته ندارد.