صدور احکام جدید بالغ بر ۱۲هزار همکار علمی و اداری
صدور احکام جدید بالغ بر ۱۲هزار همکار علمی و اداری

مدیرکل امور اداری دانشگاه پیام نور ضمن تبریک سال نو از صدور احکام بالغ بر ۱۲ هزار نفر از پرسنل دانشگاه خبر داد.

حاج محمد علی افزود: علیرغم شرایط خاص موجود و تعطیلات عید، همکاران اداری تمامی استانها به منظور بروزرسانی کلیه احکام و برخورداری همکاران از مزایای جدید نسبت به صدور احکام جدید اقدام نموده اند.
مدیرکل اداری دانشگاه پیام نور در خصوص جزئیات احکام صادره افزود: تا تاریخ ۵ فروردین ماه صدور احکام کارگزینی، اصلاح ضرایب فوق العاده شغل، جذب و ویژه حدود ۸۲۰۰ نفر از اعضای غیر هیات علمی رسمی، پیمانی و قراردادی در بیش از چهارصد مرکز و واحد در ۳۱ استان و سازمان مرکزی صورت پذیرفته است.
همچنین اصلاح ضریب فوق العاده جذب بالغ بر ۳۶۰۰ نفر از اعصای هیات علمی رسمی، پیمانی، دستیار و قراردادی نیز به تفکیک بیش از چهارصد مرکز و واحد دانشگاهی با ضرایب متفاوت در ۳۱ استان و سازمان مرکزی تا تاریخ ۱۰ فروردین ماه صادر شده است.
حاج محمدعلی ضمن ارزوی صحت و سلامت برای کلیه دانشگاهیان پیام نور افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته علیرغم حجم بالای صدور احکام و تعطیلات عید نوروز این امر در اسرع وقت و به همت همکاران حوزه اداری سازمان و استانهای سراسر کشور انجام گرفته است تا انشالله در صورت تامین اعتبار مورد نیاز در فروردین ماه سال جاری اجرایی شود.