ثبت نام دانشجویان با پرداخت یک سوم شهریه ثابت امکان پذیر شد
ثبت نام دانشجویان با پرداخت یک سوم شهریه ثابت امکان پذیر شد

کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور که به هر دلیل مراحل ثبت نام آنها نیمه تمام مانده است، می توانند ضمن ارتباط با کارشناسان آموزش و پرداخت یک سوم شهریه ثابت، نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام و انتخاب واحد خود اقدام کنند.

معاون اداری،مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور ضمن ابراز همدردی با خانواده هایی که به هر نحو به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مشاغل در شرایط اقتصادی مطلوبی قرار ندارند، گفت: دانشگاه پیام نور در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم مساعدت با مردم در شرایط فعلی و همچنین رسالت اجتماعی خود، شرایطی را فراهم کرده که دانشجویان با پرداخت تنها یک سوم شهریه ثابت امکان انتخاب واحد داشته باشند.

به گزارش یوپنا ، دکتر حسن علیزاده افزود: کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور که به هر دلیل مراحل ثبت نام آنها نیمه تمام مانده است، می توانند ضمن ارتباط با کارشناسان آموزش و پرداخت یک سوم شهریه ثابت، نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام و انتخاب واحد خود اقدام کنند.

وی به خدمات دانشگاه پیام نور در دوران شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به محدودیت های ناشی از بیماری کرونا، دانشگاه پیام نور علاوه بر ارائه خدمات آموزشی و همچنین دسترسی به منابع درسی به صورت الکترونیکی، رفع دغدغه مالی و پرداخت شهریه دانشجویان را نیز رسالت اجتماعی خود می داند.

ارائه وام با پایین ترین کارمزد بانکی کشور

وی با عنوان اینکه میزان شهریه دانشگاه پیام نور به نسبت دیگر دانشگاه های شهریه بگیر بسیار پایین تر است، به تسهیلات بانکی ویژه شهریه این دانشگاه اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی ، دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه با ۳بانک عامل تسهیلات بانکی بسیار خوبی برای دانشجویان فراهم کرده تا دانشجویان دغدغه تامین شهریه خود را نداشته باشند.

 

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور کشور اضافه کرد: بر اساس این تفاهم نامه دانشجویان می توانند تسهیلات با کارمزد یک و ۴ دهم درصد دریافت کنند.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند برای کل مقطع تحصیلی تسهیلات با پایین ترین کارمزد تسهیلات بانکی کشور دریافت کنند، خاطرنشان کرد: دانشجویان فرصت دارند تا پایان تحصیل، اقساط وام بانکی خود را پرداخت نمایند و هدف اصلی دانشگاه پیام نور این است که هیچ دانشجویی به خاطر مشکل مالی از تحصیل محروم نماند.

دکتر علیزاده تصریح کرد: علاوه بر این بانک ها، بنیاد علوی، بنیاد حامیان تحصیلی نیز خدمات برای دانشجویان ارائه می کند و دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز از پرداخت شهریه معاف هستنند.

وی افزود: امید که این خدمات بتواند ضمن تامین سلامت دانشجویان، شرایط تحصیلی آسان و بی دغدغه را در نیمسال تحصیلی جاری فراهم کند.