نحوه فعالیت دانشگاه پیام نور با توجه به طرح تداوم فاصله گذاری هوشمند + جزئیات
نحوه فعالیت دانشگاه پیام نور با توجه به طرح تداوم فاصله گذاری هوشمند + جزئیات

در جلسه هیات رئیسه دانشگاه پیام نور نحوه فعالیت این دانشگاه در ادامه طرح فاصله گذاری هوشمند تشریح شد.

به گزارش یوپنا در اجرای مصوبات یکهزار و یکصد و شصت وششمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه مورخ ۱۳/۰۳/۹۹ و با توجه به تداوم طرح فاصله گذاری هوشمند ، ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط های اداری و آموزشی نحوه فعالیت دانشگاه پیام نور مشخص شد که به شرح زیر است:

 ساعات کار در دانشگاه پیام نور

 ساعت رسمی خدمت اعضاء غیر هیات علمی در سازمان مرکزی و استان ها تا اطلاع ثانوی ۰۷:۳۰تا ۱۴:۳۰خواهد بود.

 لغو مأموریت ها

 کلیه ماموریت های اداری لغو می گردد.

حضور پرسنل در محل کار

 کلیه کارکنان می بایست با رعایت موارد ابلاغ شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا  و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در محل کار حاضر و وظایف محول شده را انجام دهند.

  اولویت تعیین ساعت کار توسط استانداری ها

 در صورت ابلاغ و یا تعیین ساعات رسمی کار توسط استانداری های ذیربط خارج از روال تعیین شده ، رویه های ابلاغ شده با هماهنگی اداره کل امور اداری سازمان مرکزی لازم الاجراء خواهد بود.

 دورکاری تنها در موارد خاص

 برقراری دورکاری در موارد خاص و صرفا برای مادران دارای فرزند شیرخوار (کمتر از دوسال) در صورت وجود زیرساخت‌های لازم با تائید رئیس استان یا مرکز و در سطح سازمان مرکزی معاونین و مدیران کل ذیربط حداکثر به میزان ۳ روز در هفته ( با احتساب کسر کار شیردهی) امکان پذیر خواهد بود.

 تقلیل ساعت کار ویژه مشمولین ماده۳۹  

 براساس تصمیمات اتخاذ شده تقلیل ساعت کار موضوع ماده (۳۹) آئین نامه استخدامی اعضاء غیر هیات علمی به استثناء بند (و) به قوت خود باقی و توسط مشمولین قابل استفاده می باشد.