داستان “پفک آبی” استقلالی ها چیست؟ +فیلم
داستان “پفک آبی” استقلالی ها چیست؟ +فیلم

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال از تولید پفک و دیگر محصولات با نام تجاری این باشگاه خبر داد و اعلام کرد اگر در ماه های آینده پفک استقلال را دیدید تعجب نکنید.

به گزارش یوپنا، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال اعلام کرده که برای درآمدزایی این باشگاه برنامه هایی دارد و یکی از آن ها تولید محصولات خوراکی آبی رنگ با نام استقلال است. او اعلام کرد که اگر دو ماه دیگر پفک آبی رنگی دیدید تعجب نکنید چرا که این مختص باشگاه استقلال است.

داستان “پفک آبی” چیست؟

باشگاه استقلال برخی از اقلام نظیر اسپری، شال، پرچم، توپ و مچ بند هوادارای استقلال را تهیه کرده است و سعادتمند اعلام کرده که به زودی از اقلام دیگری هم رونمایی می شود که برخی از آن ها در بخش خوراکی است. البته سعادتمند در بخش دیگری از صحبت هایش درباره ساخت کمپ مرحوم حجازی آن هم با کمک هواداران صحبت کرد.

این در حالی است که این روزها استقلال بیش از گذشته درگیر مشکلات مالی است و بدهی های سنگینی چون پادوانی، شفر، پسر شفر و البته استراماچونی رو به رو است. محرومیت از نقل و انتقلات، جریمه های سنگین و کسر امتیاز از جمله مشکلات پیش روی استقلال با این پرونده هاست. با توجه به شرایط اقتصادی این باشگاه، برای پرداخت این مبالغ سنگین کار سختی در برابر سعادتمند است و باید دید او با این ایده های درآمدزایی تا چه اندازه می تواند به استقلال کمک کند.

بایدمنتظر ماند تا مشخص شود رونمایی از اپلیکیشن باشگاه، اعطای کاشی های کمپ مرحوم حجازی به هواداران و درج نام آن ها با گرفتن پول و دیگر برنامه های سعادتمند که به گفته خودش ۶۴ میلیارد تومان درامدزایی دارد تا چه زمانی عملیاتی می شود و چه عایدی برای آبی ها دارد.

در سال های گذشته مدیران وعده های زیادی در این باره داده اند تا بدهی باشگاه ها از بین برود اما تاکنون هیچ نتیجه مثبتی در پی نداشته است.