احمدی لاشکی معاون پارلمانی آموزش و پرورش شد
احمدی لاشکی معاون پارلمانی آموزش و پرورش شد

نماینده سابق نوشهر ، چالوس و کلاردشت به عنوان معاون وزیر آموزش و پرورش منصوب شد .

قاسم احمدی لاشکی که در ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی حضور داشت با حکم محسن حاجی میرزایی به عنوان معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد .

به گزارش یوپنا محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در آیین معارفه معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سوابق احمدی لاشکی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با حضور آقای لاشکی یک بنای هم افزار بین وزارت آموزش و پرورش و مجلس شورای اسلامی ایجاد کنیم که به ارتقای نظام تعلیم وتربیت منجر شود.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین محورهای فعالیت وزارت آموزش و پرورش فعالیت و تعامل هم‌افزا با مجلس شورای اسلامی است لذا تمامی فعالیت‌های وزارت آموزش و پرورش از طریق معاونت حقوقی و امور مجلس صورت می‌گیرد و در این راستا از دغدغه‌ها و پرسش‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی استفاده خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش بهره‌مندی از ظرفیت مجلس شورای اسلامی را برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت یکی از برنامه‌های مهم دانست و گفت: همه اعضای شورای معاونان و مدیران کل موظف هستند تا از ظرفیت مجلس برای بهبود نظام و تعلیم و تربیت استفاده کنند.

وی در پایان با تشکر از زحمات آقای اوحدی، معاون سابق حقوقی و امور مجلس برای وی در پست جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این نشست، قاسم احمدی لاشکی با تشکر از اعتماد دولت و وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: تنها در سایه همراهی و وفاق می‌توان بزرگترین دستگاه کشور را اداره کرد لذا برای اینکه نظام تعلیم و تربیت بتواند به فعالیت‌های خودش ادامه دهد نیاز به آرامش و عدم تلاطم دارد.

وی افزود: همه مجموعه آموزش و پرورش باید برنامه‌های خودش را در چارچوب برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش پیش ببرند تا تجمیع اهداف، عملکردها و فعالیت‌ها صورت بگیرد و در همین چارچوب با تمرکز بر فعالیت‌ها، سوالات نمایندگان مجلس نیز کمتر خواهد شد.

معاون حقوقی و امور مجلس اظهار کرد: از هم اکنون برای بودجه آموزش و پرورش و برنامه هفتم توسعه کشور در مجلس فعالیت کرده و از ظرفیت‌های مجلس برای قانونگذاری استفاده خواهیم کرد