جشنواره ملی مجازی کرونا و رسانه آغاز شد/ مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور
جشنواره ملی مجازی کرونا و رسانه آغاز شد/ مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور

دبیرخانه جشنواره ملی کرونا با موضوع “کرونا و رسانه” ویژه دانشجویان سراسر کشور در دانشگاه پیام نور استان البرز شروع به کار کرد. 

دکتر سید اسحاق جلالیان رییس دانشگاه پیام نور استان البرز در گفتگو با یوپنا از آغاز ثبت نام در سایت جشنواره به نشانی اینترنتی resaneh.pnu.ac.ir خبر داد و اعلام کرد: دانشجویان سراسر کشور میتوانند با مراجعه به این سایت در موضوع کرونا و رسانه و ارسال آثار خود از جوایز ارزنده آن نیز بهره مند گردند.

وی ادامه داد: محورهای جشنواره شامل کرونا و فرهنگ کرونا و اجتماع-کرونا و اقتصاد-کرونا و سیاست-کرونا و بهداشت-کرونا و دعا و نیایش-کرونا و سلامت روان-کرونا و جهادگران و همچنین کرونا و دانشگاه می باشد و دانشجویان می توانند به دلخواه یک یا چندین موضوعات بالا را انتخاب کرده و در محتوای ویژه نامه بکار ببرند و آثارشان را تا پایان شهریور ۱۳۹۹به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

دکتر جلالیان اذعان داشت: در این جشنواره وزارت علوم تحقیقات و فناوری- دانشگاه پیام نور -دانشگاه علمی و کاربردی –سازمان آموزش فنی و حرفه ای  و دانشگاه فرهنگیان همکاری دارند و دبیر خانه این جشنواره در دانشگاه پیام نور استان البرز دایر و در حال فعالیت می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه معاونت فرهنگی دانشگاه  خاطرنشان کرد: ان شا ا… باحمایت مسئولین دانشگاه و همراهی و شرکت گسترده دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور بتوانیم گامی موثر در مقابله با بیماری کرونا برداریم و با ارائه راهکارهای موثر در حوزه رسانه و  اطلاع رسانی ؛ از شیوع این بیماری خطرناک جلوگیری کنیم.