رئیس فدراسیون آینده بایستی نگاه ملی داشته باشد
رئیس فدراسیون آینده بایستی نگاه ملی داشته باشد

رئیس فدراسیون آینده بایستی نگاه ملی داشته باشد/ تقویت هیات های استانی اصلی ترین خواسته روسای هیات‌هاست.

رئیس هیات ورزش های دانشگاهی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه، در خصوص مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی اعلان کرد: مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی ۳۱ تیرماه با رقابت ۶ کاندیدای احراز صلاحیت شده، آقایان عبدالمهدی نصیرزاده، هادی بشیریان ، محمد پورکیانی ، داوود حومنیان شریف آباد، جواد شهلایی، وجمشید همتی و به ریاست وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد.

سید مهدی غفاری افزود: در حال حاضر جایگاه هیات های استانی ورزش دانشگاهی ابهامات ساختاری زیادی دارد و می توان به جرات گفت تقویت جایگاه این هیات ها بعنوان اصلی‌ترین خواسته مسئولین هیات‌های استانی از رئیس آینده این فدراسیون است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان گلستان در پاسخ به این سوال که رئیس آینده این فدراسیون بایستی دارای چه ویژگی هایی باشد گفت: اولین شرط ریاست فدراسیون این است که از انگیزه کافی برای اداره فدراسیون برخوردار بوده، دارای برنامه باشد و توانایی رویارویی و مقابله با چالش های حال حاضر و پیش روی این فدراسیون را داشته باشد.

وی افزود: مجمع بایستی به فردی رای دهد که بتواند برای فدراسیون استقلال ایجاد کرده ونگاه ملی داشته باشد و با ارتباط بالای خود بتواند منابع مالی خوبی را روانه فدراسیون کند چرا که با تکیه بر این بودجه تخصیصی محدود دولتی نمی توان فدراسیون را اداره کرد.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون ورزش های دانشگاهی نیازمند خون تازه، فرد جوان و در عین حال باتجربه، تحصیلکرده، خلاق و باانگیزه است افزود: مجمع فدراسیون باید به دنبال گزینه ای باشد که بتواند تغییرات اساسی در فدراسیون ایجاد کرده و عملکرد قابل قبولی در حوزه ورزش داشته باشد چراکه عملکرد برخی کاندیداها، بزرگترین رقیب پیش روی آنان خواهد بود.