عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم: دانشگاه پیام نور دانشگاهی پیشتاز است
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم: دانشگاه پیام نور دانشگاهی پیشتاز است

دکتر یزدی‌خواه نماینده مجلس یازدهم گفت: دانشگاه پیام نور، سیستمی منعطف دارد و این موضوع موجب شده است دانشگاه پیام نور، دانشگاهی پیشتاز در وضعیت موجود جامعه باشد.

به گزارش یوپنا؛ صبح امروز دکتر غلامرضا بخشی خانیکی؛ رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر سیدعلی یزدی‌خواه نماینده دور یازدهم مجلس شورای اسلامی تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس و دکتر یزدان‌پناه؛ رییس دانشگاه پیام نور واحد ری در نشستی به بررسی مسائل دانشگاه پرداختند.

طی این نشست دکتر یزدی‌خواه نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور، سیستمی منعطف دارد و این موضوع موجب شده است دانشگاه پیام نور، دانشگاهی پیشتاز در وضعیت موجود جامعه باشد.
وی با اشاره به وضعیت فرهنگی دانشگاه‌ها بر توجه بیشتر دانشگاه ها به فضای مجازی تاکید کرد و اصلاح این فضا را بسیار مهم دانست.

در ادامه دکتر بخشی‌ خانیکی به تشریح وضعیت آموزشی و دانشجویی دانشگاه پرداخت و اظهار داشت: در نیمسال گذشته دانشگاه پیام نور استان تهران توانست کلیه کلاس‌های آموزشی و آزمون‌های پایان ترم را در شرایطی مطلوب برگزار کند.

وی افزود : ما توانستیم علاوه بر برگزاری آزمون‌های دانشگاه در سطح مراکز و واحدهای استان، با استفاده از ظرفیت بالای سامانه آموزش الکترونیک استان، آزمون‌های پایان ترم دانشگاه تهران و دو دوره ازمون پژوهشکده بیمه را به صورت تمام الکترونیک در شرایط امن و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار نماییم.

همچنین دکتر یزدان‌پناه نیز گزارشی از پیگیری‌های انجام شده برای حل مشکلات واحد ری ارائه داد.