حضور پررنگ دانشگاه پیام نور در حوزه های کشاورزی و صنعت ضروری است
حضور پررنگ دانشگاه پیام نور در حوزه های کشاورزی و صنعت ضروری است

به گزارش یوپنا،سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان مازندران با آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار و گفتگو کرد. در این نشست که حجت الاسلام والمسلمین احمد اسلامی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی استان مازندران نیز حضور داشت، آیت الله محمدی […]

به گزارش یوپنا،سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان مازندران با آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست که حجت الاسلام والمسلمین احمد اسلامی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی استان مازندران نیز حضور داشت، آیت الله محمدی لایینی، ضمن استقبال از انتخاب دکتر موسوی چلک در بیاناتی به نقش آفرینی دانشگاه ها و حوزه ها در تمدن سازی و حل مسائل کشور و استان پرداخت.
وی با اشاره به اهمیت مسئولیت پذیری مسئولان بر لزوم توجه جدی به کیفیت آموزش و پرهیز از مدرک گرایی صرف تاکید کرد.
وی با اشاره به نقش اجتماعی دانشگاه ها اظهار داشت: مردم باید اثربخشی دانشگاه را در زندگی خود احساس کنند.

آیت الله محمدی لایینی بر ضرورت کاربردی شدن پژوهش ها در حل مسائل و مشکلات جامعه تاکید کرد و گفت: پژوهشهایی که انجام بشود ولی نتایج آن مشکلی از جامعه را حل نکند ،به تحقق اهداف دانشگاه کمک نخواهد شد.

وی خواستار حضور پررنگ تر مجموعه دانشگاهیان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در موضوعات اساسی پیشرفت استان در حوزه های کشاورزی، صنعت و آسیب های اجتماعی شد.
دکتر سید افشین موسوی چلک، سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مازندران نیز ضمن معرفی ظرفیت ها و قابلیت های دانشگاه بویژه خدمات رسانی آموزشی الکترونیک حتی به سایر دانشگاه های معتبر کشور در ایام همه گیری بیماری کووید-۱۹ ، دانشگاه پیام نور را فرصت مغتنم و مناسبی در راستای ارتقای علمی و تربیتی همه اقشار به ویژه طبقه محروم و مستضعف جامعه دانست و حضور پرخیر برکت نماینده محترم ولی فقیه و ائمه جمعه و جماعات را در کنار مدیریت های ستادی و مراکز و واحدهای این مجموعه، از زمینه های ایجاد تحولات امیدبخش در آینده آموزش عالی استان برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد اسلامی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور مازندران نیز با اشاره به تشکیل اولین هیات اساتید دانشگاه تحت عنوان “هیات شریف نورالثقلین” و برگزاری چندین جلسه معرفتی، کارگاه و نشست دانشگاه تمدن ساز بصورت حقیقی و مجازی بعنوان بخشی از ظرفیت های به منصه ظهور رسیده دانشگاه پیام نور اشاره کرد که قابلیت الگوسازی برای سایر مجموعه های آموزش عالی در استان را دارد.
در پایان این نشست آیت الله محمدی لائینی برای استمرار توفیقات دانشگاه پیام نور استان مازندران تحت هدایت و مدیریت دکتر موسوی دعای خیر کرد. وی اعلام آمادگی کرد که با خروج از شرایط کرونایی در جمع روسای مراکز و واحدها، مدیران و کارکنان دانشگاه پیام نور استان مازندران حضور پیدا کنند.