دکتر زمانی خبر داد: آمادگی دانشگاه پیام نور  برای تولید محتوای الکترونیکی کتب سازمان سمت
دکتر زمانی خبر داد: آمادگی دانشگاه پیام نور  برای تولید محتوای الکترونیکی کتب سازمان سمت

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: با توجه به ظرفیت های ویژه دانشگاه پیام نور در زمینه زیرساخت ها و تولید محتوای الکترونیکی، این دانشگاه می تواند در کنار سازمان سمت بسیاری از نیازهای مخاطبان به ویژه جوانان دانشجو را فراهم کند.

به گزارش یوپنا دکتر محمدرضا زمانی با عنوان اینکه سازمان سمت برندی در حوزه علوم انسانی است و همه دانشگاه های داخل و خارج از کشور از منابع این سازمان استفاده می کنند، گفت: بیش از ۶۰ درصد فعالیت های دانشگاه پیام نور نیز در حوزه علوم انسانی است و با توجه به ظرفیت های ویژه دانشگاه پیام نور در زمینه زیرساخت ها و تولید محتوای الکترونیکی، این دانشگاه می تواند در کنار سازمان سمت بسیاری از نیازهای مخاطبان به ویژه جوانان دانشجو را فراهم کند.
رئیس دانشگاه پیام نور امروزدر مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان سمت افزود: با توجه به شرایط ویژه امسال و شیوع بیماری کرونا، دانشگاه آمادگی خود را برای تولید محتوای الکترونیکی مورد نیاز سازمان سمت اعلام می کند.
وی با عنوان اینکه ظرفیت های ویژه دانشگاه پیام نور در زمینه تولید محتوای فیزیکی و الکترونیکی می تواند در کنار تجربه عظیم سازمان سمت قرار گیرد، اظهار داشت: جوانان بهترین سرمایه های ملی کشور هستند و ما باید بتوانیم سهم ویژه ای را در تامین دانش مورد نیاز آنان داشته باشیم.
دکتر زمانی امضای تفاهم نامه را نقطه عطفی برای آغاز همکاری های مشترک و موثر بین دانشگاه پیام نور و سازمان سمت دانست و اظهار داشت: امید که این دو مجموعه در کنار هم بتوانند علاوه بر چاپ و توزیع کتب، با گسترش فعالیت های علمی و پژوهشی در داخل و خارج از کشور، نقشی مهم در انتقال دانش و همچنین رفع چالش های اقتصادی موجود داشته باشند.