فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی شهریور سال ۹۹
فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی شهریور سال ۹۹

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی شهریورماه سال ۹۹ هستند را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش یوپنا، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ شهریور ماه سال ۱۳۹۹ دریافت کرده‌اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی دیپلم و زیردیپلم می‌بایست در تاریخ، ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است: در این دوره از اعزام به خدمت برای حفظ سلامت مشمولان، تاریخ اعزام به خدمت مشمولان معاف از رزم مبتلا به بیماری‌های مزمن مهم و حساس (آسم، قلبی و عروقی، خونی، گوارشی و عفونی) تمدید شده و این دسته از مشمولان نیاز به مراجعه حضوری ندارند.

گفتنی است، مشمولان اعزامی می‌بایست به همراه برگ معرفی نامه مشمولان که از طریق یکی از دفاتر پلیس +۱۰ دریافت کرده‌اند، به نزدیک‌ترین مرکز بهداشت محل سکونت خود جهت معاینه در خصوص ویروس کرونا مراجعه و در صورت تأیید سلامتی آنان در این زمینه، برگ محل مراجعه ممهور به مهر تأیید مرکز بهداشت را به همراه داشته باشند.

همچنین برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی مجدداً در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان‌ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه قرار می‌گیرند. همچنین عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.